آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

فعال کردن اپل آیدی

دسته بندی مقالات

تهران، میدان انقلاب، نرسیده به خیابان والعصر،روبه روی ترمینال کاوه، بن بست یار احمدی، پلاک 2​

pouyaelectronic.edu@gmail.com

09960722001

هر روز هفته

فعال کردن اپل آیدی

فعال‌سازی اپل آیدی یکی از تخصص‌هایی است که هر تعمیرکار موبایل باید بداند. روش‌های مختلفی برای فعال‌ کردن اپل آیدی موجود است که تمامی آنها در دوره آموزشی تخصصی تعمیر نرم‌افزار موبایل آموزشگاه پویا الکترونیک آموزش داده خواهند شد. اما در اینجا قصد داریم یکی از مؤثرترین روش‌ها را به شما آموزش دهیم. برای فعال‌ کردن اپل آیدی خود کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

فاکتورهای لازم برای فعال کردن اپل آیدی

قبلا در مقاله ای جداگانه به نحوه ساخت اپل آیدی به طور کامل پرداختیم. اکنون، برای فعال کردن اپل آیدی در یک دستگاه یا برنامه جدید، فقط باید دو مورد زیر را به خاطر بسپارید:

  • شناسه اپل

رمز عبور اپل آیدی(حروف بزرگ یا کوچک لاتین استفاده شده در رمز عبور بسیار مهم است)

  • نحوه وارد کردن اپل آیدی

نحوه وارد کردن اپل آیدیجدید یا قدیمی چندان پیچیده نیست. همانطور که گفتیم، فقط باید شناسه و البته رمز عبور آن را بدانید.

در ادامه گام به گام نحوه وارد کردن اپل آیدی در آیفون، آی پد، مک و آیتونز را آموزش می دهیم.

 

دوره های آموزشی دارای تخفیف ویژه: آموزش سیم پیچی – آموزش تعمیرات موبایل

 

شرایط فعال سازی اپل آیدی

دقت داشته باشید زمانی که اپل آیدی شما غیرفعال است و با پیغام این اپل آیدیغیر فعال است مواجه می شوید، به دلیل عدم امکان ورود به وب سایت اپل، امکان تغییر اطلاعات اپل آیدی شما وجود ندارد. ضمناً برای تغییر رمز باید تاریخ تولد و صحیح سوالات امنیتی اپل آیدی مورد نیاز باشد، iPhone Unlocker  این اطلاعات را از شما دریافت نخواهد کرد، بنابراین دسترسی به حساب کاربری شما قطعا امکان پذیر نخواهد بود.

به همین دلیل، اگر پس از فعال‌سازی متوجه شدید رمز عبور خود اشتباه است و با سؤالات امنیتی و تاریخ تولد قادر به تنظیم مجدد رمز عبور نیستید، iPhone Unlocker مسئولیتی در این مورد ندارد؛ زیرا فعال‌ کردن اپل آیدی شما با موفقیت انجام شده است. اما در صورت تمایل می‌توانیم اپل آیدی را برای بازگشایی و تنظیم مجدد رمز عبور بررسی کرده و هزینه را اعلام کنیم.

اگر مطابق تصویر زیر پیام فعال نبودن اپل آیدی (این اپل آیدی فعال نیست) دریافت کردید و اگر این اپل آیدی به‌عنوان دستگاه iCloud شما تنظیم شده باشد، به‌منظور استفاده از آن یا حتی خروج از آن، شما باید سرویس اپل آیدی را فعال کنید و دستور رفع مشکل فعال نبودن اپل آیدی را بدهید، زیرا در صورت فعال یا غیرفعال نبودن اپل آیدی، حتی نمی‌توانید از اپل آیدی خارج شوید! اکیداً توصیه می‌کنیم پس از فعال‌ کردن اپل آیدی هر چه سریع‌تر از آن خارج شوید و از یک اپل آیدی معتبر استفاده کنید و در صورت تمایل به استفاده از همان شناسه حتماً سرویس موقعیت مکانی و Find My iPhone را غیرفعال کنید؛ زیرا اپل این کار را انجام می‌دهد. اپل آیدی تازه فعال شده حساس است و در صورت تخطی مکرر از قوانین ممکن است اپل آیدی شما دوباره غیرفعال شود.

 

شرایط فعال سازی اپل آیدی

 

واردکردن اپل آیدی در آیفون و آی پد

واردکردن اپل آیدی جدیدی که ایجاد کرده‌اید یا واردکردن اپل آیدی قدیمی خود در آیفون و آی پد شرط استفاده از و ویژگی‌های آن است. پیش‌ازاین و در نسخه‌های قدیمی iOS، نحوه نصب اپل آیدی به این صورت بود که در برنامه‌های مختلف باید به‌صورت جداگانه وارد اپل آیدی می‌شد، اما پس از انتشار نسخه ۱۰٫۳ این سیستم‌عامل، دیگر نیازی به این کار ندارید. این کار را انجام دهید این‌طور نیست و تنها با یک‌بار واردکردن اپل آیدی در آیفون، این آیدی در تمامی قسمت‌ها سینک می‌شود و دسترسی به برنامه‌هایی مانند iTunes، iCloud و … در آیفون شما امکان‌پذیر می‌شود.

نحوه فعال‌کردن تأیید دومرحله‌ای اپل آیدی

باید در نظر داشته باشید که داشتن این تأیید دومرحله‌ای برای اطمینان از امنیت گوشی شما بسیار مهم است و باید دراسرع‌وقت آن را فعال کنید. در این مقاله در مورد تأیید صحت دومرحله‌ای اپل آیدی و نحوه فعال‌ کردن اپل آیدی آن صحبت خواهیم کرد. (لازم به ذکر است که این قابلیت برای کاربران دارای شماره ایرانی قابل‌استفاده نیست و توصیه نمی‌کنیم این گزینه را در ایران فعال کنید)

تأیید صحت دومرحله‌ای

هنگامی که برای اولین‌بار سعی می‌کنید به یک دستگاه جدید وارد شوید، باید دو بخش از اطلاعات را ارائه دهید. یک رمز عبور شش‌رقمی و کد تأیید که به طور خودکار در دستگاه‌های مورداعتماد شما نمایش داده می‌شود یا به شماره‌تلفن شما ارسال می‌شود. با واردکردن کد، تأیید می‌کنید که به دستگاه جدید اعتماد دارید. به‌عنوان‌مثال، اگر آیفون دارید و برای اولین‌بار با مک‌بوک تازه‌خریداری‌شده وارد حساب کاربری خود می‌شوید، از شما خواسته می‌شود که رمز عبور و کد تأیید را به‌صورت خودکار در آیفون شما نمایش دهد.

واردکردن اطلاعات اپل آیدی در مراحل اولیه راه‌اندازی دستگاه

اگر آیفون جدیدی بخرید و برای اولین‌بار آن را روشن کنید، با فرایندی به نام اولیه سازی یا مقداردهی اولیه دستگاه مواجه خواهید شد. مراحل بسیار و متفاوتی وجود دارد که باید برای مقداردهی اولیه دستگاه طی کنید. برای مثال باید مواردی مانند زبان موردنظر برای دستگاه، اتصال به اینترنت، فعال یا غیرفعال‌کردن خدمات موقعیت مکانی و… را از طریق این قسمت تنظیم کنید.

در بخشی از این مراحل از شما خواسته می‌شود تا اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر به هر دلیلی اطلاعات اپل آيدي خود را در مراحل اولیه راه‌اندازی آیفون، آی پد یا آی‌پاد تاچ خود وارد نکنید، نمی‌توانید از خدمات مبتنی بر اپل آيدي استفاده کنید. برای واردکردن و استفاده از اپل آيدي در دستگاه خود در این شرایط باید از قسمت تنظیمات اقدام کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آموزش کامل فعال‌سازی اپل آیدی در آیفون

اپل آيدي تمام چیزی است که برای زنده کردن آیفون و مک‌بوک خود نیاز دارید. اپل با ساخت سیستم‌های یک‌تکه خود، این دستگاه‌ها را هماهنگ کرده است. تمامی گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های اپل بدون اپل آیدی و فعال‌ کردن اپل آیدی عرضه می‌شوند. با استفاده از اپل آیدی می‌توانید ویژگی‌های این دو پلتفرم را فعال کنید. نصب برنامه‌ها و برقراری ارتباط با افراد دیگر توسط این حساب کاربری انجام می‌شود و بدون اپل آیدی آیفون شما چندان کاربردی نخواهد داشت.

 

آموزش کامل فعال‌سازی اپل آیدی در آیفون

 

کاربرد و مزایای فعال‌سازی اپل آیدی در آیفون

اپل آيدي رگ حیات این دو دستگاه و سایر دستگاه‌های ساخت اپل است. تنها با اپل آیدی است که می‌توانید به قسمت‌های مختلف این دو دستگاه دسترسی داشته باشید و وارد دنیایی از امکانات شوید. بدون اپل آیدی، این دو دستگاه فقط کاربردهای بسیار ابتدایی خواهند داشت و نمی‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلف روی آن‌ها استفاده کنید. با ما همراه باشید تا از کاربردها و مزایای شگفت‌انگیز اپل آیدی در این دو دستگاه مطلع شوید.

چگونه اپل آیدی را در آیفون فعال کنیم

هنگامی که برای اولین‌بار آیفون خود را روشن می‌کنید، از شما می‌خواهد که اپل آيدي خود را وارد کنید. اگر این مرحله را رد کرده‌اید، می‌توانید اپل آيدي خود را در آیفون خود از داخل تنظیمات گوشی نیز فعال کنید. برای این منظور وارد قسمت تنظیمات آیفون شوید. اگر به‌حساب اپل آيدي خود وارد نشده‌اید، در بالای برنامه تنظیمات، Sign in to iPhone خود را مشاهده خواهید کرد.

برای ورود به صفحه جدید روی این متن کلیک کنید. در این صفحه باید آدرس ایمیلی را که برای ساخت اپل آیدی استفاده کرده‌اید به همراه رمز اپل آیدی وارد کنید. پس از کلیک بر روی دکمه ورود، صفحه جدیدی با عنوان اپل آيدي Security باز می‌شود. این بخش به فعال‌کردن احراز هویت دومرحله‌ای اشاره دارد. اگر از سیم‌کارت‌های ایران یا کشورهای تحریم شده استفاده می‌کنید، نمی‌توانید این ویژگی را فعال کنید. پس‌روی Don’t Upgrade کلیک کنید و وارد صفحه دیگری شوید. در این صفحه از شما خواسته می‌شود شرایط استفاده از خدمات اپل را بخوانید و بپذیرید.

در این مرحله باید بر روی Agree کلیک کنید تا فرایند فعال‌ کردن اپل آیدی در آیفون تکمیل شود. ازاین‌پس می‌توانید از تمامی امکانات اپل آیدی در آیفون استفاده کنید.

 

چگونه اپل آیدی را در مک‌بوک فعال کنیم

 

چگونه اپل آیدی را در مک‌بوک فعال کنیم

برای این منظور در مک‌بوک خود به System Preferences بروید. در برنامه تنظیمات مک‌بوک و در قسمت بالا سمت راست عبارت Sing in وجود دارد که با زدن این دکمه وارد مرحله فعال‌کردن اپل آيدی می‌شوید. اگر این دکمه را نمی‌بینید در قسمت تنظیمات گزینه Internet Accounts را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. پس از آن وارد قسمتی می‌شوید که باید گزینه iCloud را انتخاب کنید.

فعال‌کردن اپل آيدي در مک‌بوک برای هر دو روش یکسان است. در این مرحله از شما خواسته می‌شود ایمیلی که با آن اپل آیدی ایجاد کرده‌اید را به همراه رمز اپل آیدی وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر گزینه‌ای برای فعال‌کردن احراز هویت دومرحله‌ای وجود دارد، درست مانند زمانی که اپل آيدي را در آیفون خود فعال می‌کنید، آن را فعال نکنید.

پیش‌نیاز فعال‌سازی اپل آیدی در آیفون و مک‌بوک

اپل آیدی به‌عنوان ورودی امکانات دستگاه‌های اپل محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که سرویس‌ها و دستگاه‌های شما به اپل آیدی متصل می‌شوند و تمامی اطلاعات شما در این سرویس ذخیره می‌شود، باید از اپل آیدی معتبر استفاده کنید. ازدست‌دادن اپل آيدي می‌تواند منجر به ازدست‌دادن اطلاعات و قفل‌شدن دستگاه شما شود.

سخن پایانی

در سال‌های اخیر اپل ورود شماره تماس برای ساخت اپل آیدی را اجباری کرده است. با توجه به اینکه ایران در لیست تحریم‌های اپل قرار دارد، امکان استفاده از شماره‌تلفن ایرانی برای ساخت اپل آیدی وجود ندارد. برای اینکه بتوانید اپل آیدی بسازید و آن را در آیفون و مک‌بوک فعال کنید، بهترین گزینه استفاده از خدمات آموزشگاه پویا الکترونیک است. این آموزشگاه یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات پرداخت بین‌المللی و فروش اپل آیدی می‌باشد.

کلیه خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه پویا الکترونیک در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رسد و شما می‌توانید با خیال راحت از آموزش فعال‌ کردن اپل آیدی این آموزشگاه استفاده نمایید. برای استفاده از خدمات مختلف این آموزشگاه به سایت رسمی این آموزشگاه مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *