آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش نصب دزدگیر اماکن

تعرفه‌ ثبت نام در دوره نصب دزدگیر اماکن

شهریه دوره عمومی : 700,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 1,200,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

آموزش و معرفی انواع دزدگیر های اماکن موجود در بازار

آموزش و معرفی انواع تشخیص دهنده و آشکارساز ها مانند سنسورها و …

آموزش و معرفی انواع هشدار دهنده ها مانند آژیر و اسپیکر

آموزش و معرفی انواع زون ها N.C و N.O در دزدگیر ها و
کاربرد آنها

آموزش تمامی مسائل و قلق های دزدگیرها و نحوه رفع
ایراد آنها

معرفی بازار کار و تهیه اقلام به قیمت مناسب برای اجرای انواع پروژه ها

آموزش طریقه لرن کردن ریموت و سنسور بیسیم به پنل مرکزی و پاک کردن آنها

آموزش نحوه سیم بندی زون ها به صورت تک سنسور و یا تعداد سنسور بالا

آموزش نقشه کشی و نقشه خوانی انواع شیت های مهندسی و بازاری

آموزش تمامی مسائل کاربردی در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

آموزش نقشه خوانی در نصب دوربین مداربسته  و جانمایی بهینه دوربین ها

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    آموزش نصب دزدگیر اماکن

    در ابتدای آموزش نصب دزدگیر اماکن، بهتر است کارآموز با ساختار داخلی و همچنین برد الکترونیکی آشنا شود و سپس به  آموزش طراحی سیستم های ضد سرقت ساختمانی بپردازد. البته در این دوره کارآموز با انواع استانداردهای نصب و سیم کشی سیستم های دزدگیر اماکن و نیز سیستم های ضد سرقت مبتنی به وای فا به صورت کامل آشنا می شود.

    در مرحله بعدی کارآموز، به صورت کاربردی، با سیستم های پیامکی صوتی، روش های ثبت شماره تلفن، راه اندازی چشمی ها، به صورت عملی آموزش می بیند. همچنین در انتها کارآموزان با روش های  set و reset کردن ریموت های دزدگیر آشنا می شوند و نیز به وسیله تجهیزات لازم شروع به نصب کردن دزدگیر می‌نمایند.

    با وجود مراحل مختلفی که جهت آموزش نصب دزدگیر اماکن در اختیار شما دوستان قرار داده شد بهتر است از دزدگیر دارای استاندارد و تجهیزات کامل تهیه شود تا بتوان مکانی امن را به وجود آورد.

    مراحل انتخاب دزدگیر اماکن

    نکته قابل به ذکر این است که جهت انتخاب یک دزدگیر عالی و با کیفیت بایستی موارد زیر را در نظر گرفت.

    اولین مرحله این است که بهتر است قبل از انتخاب دزدگیر، به مکان مورد نظر آن توجه شود که درب ورودی و داخل راهرو از بهترین مکان های نصب دزدگیر به حساب می آیند.

    مرحله بعدی، استفاده از زنگ هشدار قوی و نیز نصب آن توسط فرد آموزش دیده و ماهر صورت گیرد.

    در مرحله بعدی، با تست کردن زنگ هشدار و نیز بررسی عملکرد درست سنسورها، خاموش شدن آژیرها و مدت زمان خاموش شدن سیستم می توانید از نصب دقیق آن اطمینان حاصل کنید.

    از آنجا که سیستم های امنیتی ساختاری بسیار پیچیده دارند حتما بایستی توسط افراد خبره و متخصص نصب شوند که در اصطلاح به این گونه سیستم های هوشمند، دوربین مدار بسته گفته می شود.

     

    موارد نصب دزدگیر اماکن

     

    موارد نصب دزدگیر اماکن

    بنابراین جهت نصب دزدگیر توسط برق کار یا فرد ماهر بایستی موارد زیر را در نظر گرفت:

    • اتصال دزدگیر به منبع برق
    • سیم کشی دزدگیر
    • نصب حسگرها و آشکارسازهای زنگ هشدار

    لازم به ذکر است این نوع دوربین ها یا دزدگیرها توسط سوئیچ خاموش یا ریسیت می شوند که به عنوان یکی از اجزای مهم آموزش نصب دزدگیر اماکن، عملکرد درست سوئیچ می باشد. این نوع سوئیچ از دو بخش مجزا تشکیل شده که بسیار شبیه هم بوده و به صورت جعبه پلاستیکی کوچک است که یکی حاوی آهنربای قوی و دیگری حاوی کلید اصلی می باشد.

    در حال حاضر مدل های متنوعی از انواع دوربین ها و سیستم های هوشمند، توسط شرکت های تولیدی معتبر در سراسر کشور تولید می شوند که بسیاری از این سیستم ها طبق استانداردهای بین المللی و نیز با استفاده از قطعات و تجهیزات اولیه مدرن تولید و در بازار عرضه می شوند که مشتریان خاص خود را می طلبند.

    شایان ذکر است هر کدام از این سیستم ها، از ساختاری متفاوت با ویژگی های خاص برخوردار هستند که بوسیله آلارم ها و آژیرهای مختلف از ورود افراد متفرقه و سارقان به محیط تجاری و مسکونی جلوگیری می کنند.

    در واقع نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن کار راحتی نیست بلکه نیاز به مهارت و تخصص افراد باتجربه و ماهر دارد که این افراد با وجود آموزش هایی که قبلا در دسترس آن ها قرار گرفته می توانند در این حرفه فعالیت کنند.

    همان طور که قبلا ذکر شد جهت نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن نیاز به دوره های آموزشی و تخصصی است که از سوی موسسات و آموزشگاه های معتبر در سراسر کشور امکان پذیر می باشد و شما عزیزان با گذراندن این دوره ها توسط اساتید ماهر و باتجربه می توانید به صورت کامل فرا گرفته و به طور کاملا تخصصی پروژه هایی را انجام دهید.

    بعد از این که به نحوه آموزش و مراحل انتخاب و همچنین موارد نصب دزدگیر اماکن پرداختیم در این بخش از مقاله قصد داریم با تعاریفی مختصر از دزدگیر اماکن و نیز کاربرد، انواع و مزایای خاص آن بپردازیم تا شما دوستان با این موارد بیشتر آشنا شوید.

    دزدگیر اماکن چیست و چه کاربردی دارد؟

    همان طور که از نامش پیداست دزدگیر اماکن، وسیله ای کاربردی جهت وصل و نصب کردن در اماکن می باشد که وظیفه اصلی آن دستگیریسارقان و تضمین کردن امنیت محیط و نیز مکان های مختلف می باشد.

    انواع دزدگیر اماکن

    حال که با تعریف دزدگیر اماکن آشنا شدید نیاز است تا شما را با انواع دزدگیر اماکن و مدل های مختلف و متنوع آن آشنا نماییم که عبارتنداز:

    • دزدگیر اماکن سیمی
    • دزدگیر اماکن سیم کارتی
    • دزدگیر اماکن بی سیم یا وایرلس
    • دزدگیر اماکن هشدار دهنده یا آژیری

    بر اساس تکنولوژی های به کار رفته در تولید انواع مدلهای متنوع از این نوع دزدگیرها باید گفت: هر کدام از این سیستم های هوشمند، بسته به نوع خود دارای مزایا و معایب خاصی هستند که به طور جداگانه به معرفی و مزایای هر کدام از آنها می پردازیم.

    دزدگیر اماکن سیمی، این نوع سیستم با استفاده از سنسورهای الکتریکی کار می کند که به صورت مخفی توسط فرد متخصص نصب می شود.

    سیستم دزدگیر اماکن سیم کارتی، این نوع سیستم از مدرن ترین و نیز جدید ترین سیستم های امنیتی محسوب می شود که دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و به طور کلی می تواند از ورود افراد غیر مترقبه و سارق در برابر مکان های مختلف جلوگیری کند.

    همچنین این نوع دزدگیر، با وجود سیم کارت در صورتی که سرقتی رخ دهد به طور خودکار عمل کرده و شروع به زنگ زدن یا پیام دادن به شماره های ذخیره شده در برنامه سیستم می شود و بدین وسیله مالکان ر ا از حضور سارق مطلع می کند.

    سیستم دزدگیر اماکن وایرلس یا بی سیم، این نوع دزدگیر اغلب به وسیله باتری کار می کند که سنسورهای آن مجهز به باتری بوده و از طریق سیگنال های رادیویی با صفحه کنترل ارتباط برقرار می کند.

    دزدگیر اماکن هشدار دهنده یا آژیری، این نوع دزدگیر، دارای زنگ هشدار  است که با سر و صدای آن می توان سارق را از محل مورد نظر دور کرد یا ترساند.

    شایان ذکر است دزدگیر اماکن تلفن کننده خودکار با خط تلفن ثابت، خود نمونه ای بارز از انواع دوربین های هوشمند است که این نوع دزدگیر، یکی از پرکاربردترین سیستم های اماکن محسوب می شود که به وسیله این نوع سیستم می توان شماره تلفن های ضروری و مورد اعتماد را به صورت پیش فرض وارد سیستم کرد تا در زمان وقوع خطر، سیستم به صورت خودکار و اتوماتیک پس از اعلام هشدار با مالک تماس بگیرد.

    سیستم دزدگیر اماکن تحت شبکه، از این نوع سیستم برای مکان ها و ساختمان های بزرگ که تحت شبکه هستند استفاده می شود که از حساسیت بالایی برخوردار بوده و سنسورهای موجود در این دستگاه از طریق ایمیل یا سایت های امنیتی به صورت دقیق اطلاعات و گزارش های امنیتی را در اختیار افراد مربوطه قرار می دهند.

    اما از مزایای خاص و منحصر به فرد انواع دزدگیرهای اماکن می توان موارد زیر را نام برد که هر کدام از سیستم های نام برده مزایای متفاوتی دارند و بسته به نوع کاربرد و محل مورد نظر انتخاب و خریداری می شوند.

     

    مزایای استفاده از انواع دزدگیرهای اماکن

     

    مزایای استفاده از انواع دزدگیرهای اماکن

    • کاهش احتمال سرقت
    • پیشگیری از آتش سوزی
    • پیشگیری از وقوع سرقت
    • تحت پوشش قرار گرفتن بیمه
    • جلوگیری از خرابی درب و پنجره
    • کنترل کردن وسایل برقی از راه دور
    • اداره کردن مکان مورد نظر از راه دور

    با این وجود می توان گفت: امروزه استفاده از انواع مدل های دزدگیر اماکن در مکان ها و محیط های مختلف مانند: مکان های اداری، تجاری، مسکونی، مجتمع های کوچک و بزرگ و غیره با نصب آسان از طریق افراد متخصص با قابلیت های کنترل کامل از راه دور امکان پذیر می باشد.

    سخن آخر

    در این بخش به معرفی آموزش نصب دزدگیرهای اماکن، تعریف، انواع و مزایای ویژه آن پرداختیم تا شما دوستان بتوانید با بررسی این مقاله به آنچه می خواهید دست یابید و نیز از نکات مهمی که در این راستا باید در نظر داشت انتخاب دزدگیر استاندارد، نصب آن توسط فرد متخصص و حرفه ای انجام شود تا بتوان مکانی امن و مورد اطمینان داشت.

    از این رو، با توجه به مطالب ارائه داده شده ما از طریق مجموعه پویا الکترونیک، سعی کرده ایم تا شما عزیزان را به دوره های آموزش نصب دزدگیر اماکن فرا خوانیم تا با حضور خود در این دوره های آموزشی به عنوان فردی حرفه ای بتوانید وارد بازار کار شوید و نیزبه راحتی به انجام پروژه و نصب دزدگیر بپردازید.

    لذا کارآموزان عزیز، می توانند جهت ثبت نام در دوره های آموزش نصب دزدگیر اماکن و فراگیری این مهارت به صورت آنلاین و غیر حضوری، به سایت و مجموعه ما مراجعه کنند و پس از ثبت نام و پرکردن فرم مربوطه در این کلاسها حضور پیدا کنند.

    ضمنا در پایان دوره آموزشی شما صاحب کسب و دریافت مدارک معتبر از سایت پویا الکترونیک شده و با معرفی خود به آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارجاع داده می شوید تا بتوانید مدارک بین الملی خود را در این زمینه دریافت نمائید.

    همکاران و مشاوران ما شما را در این راستا همکاری می کنند که قبل از ثبت نام می توانید با آنها مشاوره کرده و سپس اقدام به ثبت نام به دوره آموزشی و فراگیری این مهارت بپردازید.