آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش تعمیرات موبایل

هزینه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 3.000.000 تومان

شهریه دوره خصوصی: 5,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

هزینه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 1.500,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 2,500,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

آموزش تعمیر انواع برندهای موبایل

آموزش طریقه عیب یابی برد موبایل

آموزش تعویض قطعات پلاستیکی

آموزش جامپر کردن (سیم کشی برد موبایل)

آموزش تعمیر انواع گوشی های آب خورده و ضربه خورده

 

آموزش انواع باکس های نرم افزار موبایل

آموزش ساخت اپل آیدی

آموزش ریبال کردن و تعویض IC

آموزش تعمیر انواع مدارهای موبایل

آموزش تعویض LCD و رفع مشکلات مربوط به آنتن و …..

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    برای اینکه در بازار کار تعمیرات موبایل به درآمد خوبی دست یابید باید دوره های لازم برای آموزش تعمیرات موبایل را بگذرانید و به بهترین شکل به یک تعمیر کار حرفه ای و با مهارت بسیار عالی وارد بازار کار شده و در این شغل مشغول به کار شوید لازم به ذکر است که بر خلاف تصور عموم آموزش تعمیرات موبایل تنها آموزش تعویض صفحه نمایش یا سوکت شارژ گوشی نمی باشد بلکه یک تعمیر کار حرفه ای که صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل را یاد گرفته است باید توانایی عیب یابی بردهای الکترونیکی چند لایه، تعویض IC های بسیار ریز و حساس روی برد را نیز داشته باشد. در این مقاله از سایت پویا الکترونیک با ما همراه شوید تا شما را با آموزش تعمیرات موبایل بیشتر آشنا کنیم.

    دوره آموزش تعمیرات موبایل

    با شرکت در دوره تعمیرات موبایل پویا الکترونیک می توانید تحت نظر اساتید با تجربه این آموزشگاه به آموزش تعمیرات موبایل به نحو احسن بپردازید. پویا الکترونیک سعی کرده است که با فراهم کردن فضای آموزشی مناسب برای استاد ها و افراد مایل به شرکت در کار آموزی بهترین کارآموزان را پس از دیدن آموزش های لازم و تخصصی به بازار کار ارائه دهد. بهترین آموزشگاه برای دیدن دوره های لازم آموزش تعمیرات موبایل، آموزشگاهی است که مجهز به ، به روز ترین ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیرات موبایل باشد . در صورت انتخاب آموزشگاه های این چنینی می توان به صورت مجزا در اختیار هر کارآموز تجهیزات مورد نیاز برای آموزش را قرار داد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید دوره آموزش تعمیرات موبایل به این صورت انجام شود که ساعات کار آموزی به گونه ای طراحی شود که کار آموزان در کنار دیدن آموزش بتوانند به سایر کار های روزمرگی خود برسند و هم چنین آموزش ها باید به صورتی انجام شود که فرد پس از اتمام دوره آموزش و ورود به بازار کار در همان ابتدای کار با میزان مهارت و تخصصی که دارد بتواند مشتری های زیادی را جلب خود کند.

     

    دوره آموزش تعمیرات موبایل

     

    ضرورت آموزش تعمیرات موبایل

    با توجه به گرونی موبایل و تمایل بیشتر افراد به تعمیر آن در چند سال اخیر باعث شده است که با دیدن آموزش تعمیرات موبایل بتوانید به یک کسب و کار پر درآمد دست یابید. با شرکت کردن در دوره ها و کلاس هایی که به آموزش تعمیرات موبایل می پردازند می توانید علاوه بر اینکه برای خود یک مغازه ای برای تعمیر موبایل باز کنید ، خودتان نیز به آموزش تعمیرات موبایل پرداخته و از این راه نیز کسب درآمد کنید دقت کنید که هر تعمیر کاری موفق نمی شود فقط تعمیر کارانی موفق هستند که علاوه بر شرکت در آموزشگاه های معتبر توسط اساتید با تجربه نیز این دوره ها را می گذرانند . هزینه آموزش تعمیرات موبایل بسته به نوع آموزشگاهی که مراجعه می کنید و میزان تسلط و مهارت اساتیدی که قرار است به کمک آن ها آموزش ببینید متفاوت خواهد بود پس نرخ خاصی برای تعیین هزینه آموزش تعمیرات موبایل وجود ندارد.

     

    پکیج آموزش تعمیرات موبایل

     

    پکیج آموزش تعمیرات موبایل

    اکنون بیشتر مردم به جای خرید گوشی جدید ترجیح میدهند گوشی خود را رو تعمیر کنند زیرا با توجه به اینکه هزینه ها بالا رفته و هم چنین افراد در گوشی خود دارای اطلاعات مهمی هستند و باید گوشی خود را تعمیر کنند به همین دلیل کار تعمیرات موبایل رواج یافته است. اما اینکه گوشی خود را برای تعمیر دست چه کسی بسپارید موضوع مهمی می باشد توصیه ما بر این است که تعمیر گوشی خود را دست افرادی که باتجربه هستند،  بسپارید . اما اگر جزو افرادی هستید که می خواهیم خودتان به تعمیرات موبایل بپردازید و از این راه کسب درآمد کنید می توانید به کمک خرید پکیج آموزش تعمیرات موبایل از سایت پویا الکترونیک به آموزش تعمیرات موبایل پرداخته و پس از کسب مهارت های لازم به این کسب و کار شروع کرده و از این طریق کسب درآمد کنید.

    میزان درآمد تعمیرکار موبایل

    با توجه به اینکه تعمیر موبایل شامل تعمیر نرم‌افزار و تعمیر سخت‌افزار می باشد و کارآموزان طبق علاقه خود یکی از این دو یا هر دو را برای آموزش انتخاب می کنند . تعمیرات نرم‌افزاری موبایل شامل تعمیر هنگ کردن گوشی، بالا نیامدن گوشی، ویروسی کشی، نصب نشدن نرم‌افزار و … می باشد. و تعمیرات سخت‌افزاری گوشی شامل اشکال در عملکرد صفحه نمایشگر، مشکل یافتن دوربین‌ و اسپیکر، مشکل در آی‌سی‌ها، خرابی باتری، حافظه و … می‌باشد. چه در قسمت تعمیر سخت افزاری و چه نرم افزاری شروع به کار کنید باید توجه کنید که میزان درآمد تعمیرکار موبایل مختلف بوده و به عوامل زیادی مثل میزان تجربه، داشتن مهارت، سرعت عمل زیاد، تنوع و کیفیت خدمات و نحوه برخورد با مشتری تعمیرکار و اینکه چه زمانی و چند ساعت در مغازه یا فروشگاه خود به کار مشغول شوید بستگی دارد.

     

    بازار کار شغل تعمیرات موبایل

     

    بازار کار شغل تعمیرات موبایل

       شغل تعمیرات موبایل از لحاظ بازار کار بسیار پر رونق است و در زمان شرایط کرونا که همه چیز مجازی شد این شغل به یک شغل بسیار پر درآمد تبدیل شد. در حالت کلی می توان گفت که این شغل از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است چرا که با آمدن کرونا و هم چنین پیدایش اکثر کسب و کار های مجازی و هم چنین بالا رفتن قیمت گوشی شغل تعمیرات موبایل به یکی از شغل های پر درآمد و بازار کار بسیار عالی تبدیل شد.

    مزیت ها و عیب های شغل تعمیرات موبایل

    این شغل نیز مثل هر شغل دیگری دارای مزایا و معایبی است ولی باید این را نیز مد نظر داشت که این شغل درد سرها و دشواری های خیلی کمی را دارد.  یکی از عیب های این شغل این است که باید زمانی هرچند کوتاه را برای یادگیری مهارت های لازم صرف کرد و همچنین نیاز به سرمایه‌ای هرچند اندک برای پیدا کردن محلی مناسب و خریدن تجهیزات لازم دارد. لازم به ذکر است که این شغل دارای مزیت های بیشتری نسبت به معایب دارد که در ادامه به توضیح ‌این مزیت ها می پردازیم.

    • عدم نیاز به تحصیلات خاصی و سهولت آموزش آن

      با گذراندن یک دوره آموزش تعمیرات موبایل کل مهارت‌های لازم برای این شغل را می توانید یاد بگیرید.

    • عدم‌نیاز به سابقه

    برای شروع به این کار بدون نیاز به هیچ گونه سابقه ی کاری می توانید مشغول به کار شوید‌.

    • آزاد بودن شغل و منعطف بودن ساعات کاری

     یکی دیگر از مزیت های این شغل این است که این شغل یک کار آزاد است و به دلخواه می توانید در ساعات دلخواه خود در مغازه کار کنید.

    • نیاز به سرمایه ای اندک

    با سرمایه ای اندک می توانید در کار تعمیرات موبایل فعالیت کنید.

    ابزار و تجهیزات لازم تعمیرات موبایل

     تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل شامل ابزار های لازم برای مشکلات سخت‌افزاری و تجهیزات لازم برای مشکلات نرم‌افزاری می باشد. تعمیرات مشکلات نرم‌افزاری به وسایل خاصی نیاز ندارد و شما می‌توانید بیشتر از هفتاد درصد مشکلات نرم‌افزاری را بدون نیاز به تجهیزاتی خاص برطرف کنید. ولی مشکلات سخت افزاری به تجهیزات خاصی نیاز دارد و بدون تجهیزات نمی توان شروع به کار کرد. از مهم ترین تجهیزات لازم برای تعمیرات موبایل عبارتند از :

    • لوپ

    لوپ یکی از ابزار تعمیرات موبایل است که ظاهر آن شبیه میکروسکوپ است و در دو نوع آنالوگ و دیجیتال وجود دارد. به کمک این وسیله بورد گوشی را با بزرگنمایی بالایی می توان دید.

    • سپراتور

     سپراتور یکی از ابزار های مهم در تعمیرات موبایل است که به کمک آن می‌توان با دقت  گلس موبایل را جدا کرد. از این ابزار برای تعویض باتری و درب پشت موبایل نیز استفاده می‌شود.

    • هیتر

      از جمله تجهیزات مهم و لازم در کار تعمیرات موبایل هیتر است که نقش آن اعمال هوای گرم قابل کنترل جهت باز کردن اجزای مختلف موبایل است. از این ابزار در تعمیرات موبایل استفاده زیادی می شود.

     

    آموزش تعمیر موبایل

     

    • اهم متر

     اهم متر در تست کردن خازن، مقاومت ها، ترانزیستور و دیگر قطعات و تست مسیرهای موبایل و ولتاژ گیری باتری استفاده می شود و در آموزش تعمیرات موبایل بیشتر از اهم متر برای عیب یابی استفاده می‌شود.

    • پیچ گوشتی و آچار

    برای تعمیر موبایل نیاز است که برای عیب یابی آن‌ موبایل را باز کنید و چون در موبایل انواع پیچ‌ و مهره های ریز به کار رفته است  برای باز کردن این پیچ و مهره ها به آچار و پیچ گوشتی نیاز خواهید داشت.