آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش تعمیرات یخچال و فریزر

تعرفه ثبت نام در کلاس آموزش تعمیر یخچال و فریزر - [تعمیرات مکانیکی]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 2.800.000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 3,500,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

تعرفه ثبت نام در کلاس آموزش تعمیر یخچال و فریزر - [تعمیرات برد]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 2.500,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 4,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

آموزش تعویض لاستیک دور درب یخچال

آموزش عیب یابی مکانیکی یخچال ها

آموزش تشخیص عیب یخچال از روی کد خطاها

آموزش نحوه عملکرد کندانسور و ترموستات

آموزش عیب یابی و نحوه کار کمپرسور

آموزش تعویض لاستیک دور درب یخچال

آموزش عیب یابی مکانیکی یخچال ها

آموزش تشخیص عیب یخچال از روی کد خطاها

آموزش نحوه عملکرد کندانسور و ترموستات

آموزش عیب یابی و نحوه کار کمپرسور

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    آموزش تعمیرات یخچال

    آموزش تعمیرات یخچال جزء شاخه های رشته فنی و حرفه ای است که از بازار کار پر رونقی برخوردار بوده و بسیار درآمدزا می باشد.شایان ذکر است که به دست آوردن درآمد بسیار، از این حرفه دور از انتظار نیست و می‌تواند به خوبی آینده اجتماعی و اقتصادی افراد را تضمین نماید. کارآموزان این رشته می‌توانند با تعمیر تخصصی انواع برندهای یخچال خانگی و صنعتی به نتیجه مطلوب و دل به خواه خود برسند.

    در این مقاله ما سعی داریم تا شما را با این حرفه و پیش نیاز های آموزش آن آشنا سازیم، امید که بتوانیم شما را به سمت آموزش تعمیرات یخچال سوق دهیم تا بتوانید در آینده ای نه چندان دور به درآمد بسیار از آن رسیده و امورات خود را بگذرانید. با ما همراه باشید.

    در پایان دوره آموزش فرد از چه توانایی برخوردار است؟

    قطعاً افراد پس از سپری کردن این دوره به صورت تخصصی قادر خواهند بود که بر روی عیوب انواع یخچال از جمله برطرف سازی صدای زیاد، عدم عملکرد صحیح و درست یخچال در حفظ سلامت مواد غذایی، بر طرف کردن برق بدنه یخچال، یخ بستن کشو های فریزر و نیز داخل یخچال، نبود عملکرد صحیح فن دستگاه و غیره کار کرده و آن را برطرف سازند.

    این افراد آموزش دیده می توانند انواع و اقسام یخچال های قدیمی و جدیدی که بسیار پیشرفته هستند از جمله ساید بای ساید ها در برندهای متفاوت را تعمیر کند و مانع از خرید مجدد دستگاه نو و جدید شوند که می تواند هزینه بر باشد.

    همچنین تعمیر کاران حرفه ای با آموزش تعمیرات یخچال به صورت تخصصی می توانند شارژ گاز را انجام دهند و مانع از عملکرد ناصحیح آن شوند.

     ناگفته نماند که تعمیر کاران این دوره باید بتوانند با وسیله ابزار جوشکاری که به دو صورت هوا و گاز انجام می شود، تمامی سیم ها و لوله های متصل به کمپرسور یخچال را جوشکاری و در صورت نیاز تعویض نمایند که در آموزشگاه پویا الکترونیک نحوه جذب مشتری به صورت ماهیانه و سالیانه آموزش داده می‌شود تا بتوانید مشتریان ثابتی را برای خود داشته باشید چرا که این دستگاه نیازمند سرویس بوده تا از عمر بیشتر و طولانی تری برخوردار باشد.

    البته افراد آموزش دیده می توانند با کسب نمایندگی برند های مختلف در شهر خود به نصب اصولی و صحیح دستگاه یخچال بپردازند که خود نیازمند ضمانت نامه بوده و علاوه بر امکان دریافت کارمزد از نمایندگی، خواهند توانست در صورت نیاز به تعمیرکار، دوباره برای بازدید مراجعه و درآمد داشته باشند.

    قطعا کار آموزانی که از پشتکار و ذهن بالا برخوردار بوده و نیز می توانند روابط عمومی بالایی داشته باشند علاوه بر جذب بهتر مشتری، به درآمد بالایی می رسند که تمام این نکات نیز توسط اساتید دوره به آنان آموزش داده می شود.

     آنچه که خواندید صورتی کلی از مزایا و توانایی افراد در آموزش تعمیرات یخچال بود که شامل موارد مختلف دیگری نیز می باشد، ما در این بخش از مقاله سعی داریم تا شما دوستان را با شرایط سپری کردن دوره های آموزش تعمیرات یخچال بیشتر آشنا سازیم تا شما با کمک آنها، بتوانید تصمیمی درست در جهت آموزش تعمیر این دستگاه بگیرید.

     

    چه شرایطی برای سپری کردن دوره آموزش تعمیرات یخچال وجود دارد؟

     

    چه شرایطی برای سپری کردن دوره آموزش تعمیرات یخچال وجود دارد؟

    در آموزشگاه پویا الکترونیک افراد متقاضی آموزش تعمیرات یخچال به پیش نیاز خاصی احتیاج نداشته و همچنین می توان گفت: که محدودیت سنی برای کسب تجربه در این دوره وجود ندارد. قطعاً متقاضیان پس از سپری کردن دوره تکمیلی و تخصصی می توانند به بازار کار وارد شده و به کسب درآمد بپردازند.

    همان طور که می دانید در قدیم الایام افراد برای این که بخواهند به بازار کار این حرفه وارد شوند، باید ابتدا چند سالی را به صورت تجربی فعالیت کرده و سپس اقدام به راه اندازی مرکز تعمیرات می کردند ولی امروزه با وجود آموزشگاه های معتبر در سراسر کشور از جمله آموزشگاه پویا الکترونیک این امکان فراهم شده تا کارآموزان، به دو روش حضوری و آنلاین آموزش های لازم را کسب نموده و پس از آن وارد بازار کار شوند.

     ناگفته نماند که افراد آموزش دیده پس از سپری کردن مراحل آموزش از این آموزشگاه مدرک فنی حرفه ای کسب نموده که علاوه بر اعتبار در داخل کشور، قابل ارائه برای ادامه کار در خارج از کشور نیز می باشد و می‌توانند به طور کلی شرایط اشتغال بین المللی را کسب نمایند.

     افراد متقاضی آموزش تعمیرات یخچال، پس از طی کردن حدود ۱۲ الی ۱۵ ساعت در طول چند جلسه می‌توانند در آزمون فنی حرفه ای شرکت نموده و کارت معتبر دریافت نمایند.

     لازم به ذکر است، برای افرادی که قادر به حضور در آموزشگاه نیستند این شرایط فراهم شده تا بتوانند به صورت آنلاین و تضمینی این دوره را سپری نموده و  مدرک مناسب با آن را کسب کنند.

    هر چند که افراد متقاضی در این دوره که شهرستانی هستند می توانند از خوابگاه تعبیه شده در این زمینه استفاده کنند تا بتوانند با نقشه و بدون نقشه به خوبی کار تعمیرات را بدون عیب و نقص در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

     قابل ذکر است که تمامی اساتید در دوره آموزش تعمیرات یخچال جزء با تجربه ترین و با سابقه ترین افراد می باشند که در کنار تجهیزات کامل در این کلاس ها، اقدام به آموزش کار آموز کرده و سعی می کنند در بازه زمانی تقریباً دو هفته همه آنچه را که باید متقاضیان و کارآموزان بدانند، آموزش دهند.

     لازم به یادآوری است، امکان انجام عملی تعمیرات  برای کارآموزان فراهم شده تا آنها با لمس کردن قطعات و نیز تجربه عملی بتوانند به مهارت کافی دست یابند.

     بدیهی است این افراد ضمن این که می ‌توانند کسب و کار شخصی برای خود راه اندازی کنند، قادر خواهند بود در مراکز معتبر و شرکت‌های بزرگ در این زمینه فعالیت نمایند و به درآمد مناسب برسند که خود نیز در گرو میزان تجربه و مهارت، نحوه برخورد با مشتریان، محیط کار مناسب، برخورداری از تجهیزات به روز و در نهایت منصف بودن می باشد.

     

    هدف از شرکت در دوره آموزش تعمیرات یخچال چیست؟

     

    هدف از شرکت در دوره آموزش تعمیرات یخچال چیست؟

    • یخچال از جمله لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت است که به دلیل استفاده فراوان در مدت زمانی می تواند نیازمند تعمیرات باشد و از آنجا که همه افراد توانایی خرید مجدد این دستگاه را ندارند، ترجیح می دهند تا آن را تعمیر کنند.
    • تعمیرات یخچال امری تخصصی بوده که با پیشرفت زندگی های امروزی و نیز مدرن و پیشرفته شدن، تولید و ساخت این دستگاه نیز تحت تاثیر قرار گرفته و دستخوش تغییرات می شود که افراد در جهت تعمیر آن باید از تخصص کافی برخوردار باشند.
    • عدم نیاز به سرمایه دلیل دیگری است که بسیاری از متقاضیان آموزش تعمیرات یخچال به دنبال آن می باشند تا به راحتی وارد بازار کار شده و درآمد به دست آورند.
    • با ورود به دوره آموزش تعمیرات افراد می توانند از نکات صفر تا صد آن مطلع شده و زمان کمتری را صرف تعمیرات کنند که باعث پذیرش بیشتر مشتریان بوده و در نهایت درآمد بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون در ماه نصیب این افراد می شود.

    با وجود این که یخچال، یکی از وسایل خانگی بسیار پرکاربرد و لازم در آشپزخانه محسوب می شود در صورت خرابی نیاز به تعمیرکار حرفه ای و متخصص دارد که بایستی تمامی دوره های آموزشی تعمیرات یخچال را به خوبی گذرانده باشد تا در صورت نیاز به تعمیر از پس درست کردن آن به خوبی  برآید.

    بنابراین از مزایای ویژه آموزش تعمیرات یخچال در آموزشگاه معتبر می توان به موارد زیر اشاره نمود که شامل:

    • آموزش این حرفه زیر نظر اساتید معتبر و ماهر
    • آموزش تعمیر یخچال به دو روش عملی و تئوری
    • ارائه مدرک معتبر و مجهز فنی و حرفه ای مطابق با استانداردهای بین المللی خاص

    چه کسانی علاقه مند به شرکت در دوره آموزش تعمیرات یخچال می باشند؟

    معمولاً سه دسته از افراد تمایل دارند که در این دوره شرکت نمایند که گروه اول افرادی هستند که به دنبال کسب و کار مطمئن و پر درآمد بوده و یا این که می خواهند مدرکی فنی داشته باشند، این دسته جزء اولین متقاضیان شرکت در این دوره می باشند.

     دسته دوم کسانی هستند که نیز تمایل دارند از این حرفه به عنوان شغل دوم خود استفاده کنند و یا دانش و علم خود را در این زمینه ارتقا دهند.

     دسته سوم نیز کسانی هستند که به دنبال کسب مجوز برای برپایی و یا دوام مرکز تعمیر خود می‌باشند و یا می‌خواهند مدرکی در جهت مهاجرت به سایر کشورها داشته باشند تا در آنجا نیز منبع درآمدی مطمئن داشته باشند.

    سخن آخر

    در پایان به تمامی کسانی که تمایل دارند آموزش تعمیرات یخچال را به طور تخصصی طی کنند توصیه می‌شود که از سایت پویا الکترونیک بازدید نموده تا ضمن آشنایی با این رشته، از فعالیت های این مرکز به خوبی نیز مطلع شوند.

    در نظر داشته باشید که این مجموعه بزرگ، یکی از معتبرترین مجموعه های رایج در کشور است که امروزه از این طریق توانسته کارآموزان و متقاضیان زیادی از سراسر کشور را به خود جذب کند تا بتوانند در راستای آموزش به اهداف کلی خود برسند.

    همچنین این مرکز دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما می‌توانید با داشتن مدرک بین المللی کسب شده از این مرکز در سراسر این کره خاکی به فعالیت و کسب درآمد بپردازید.