آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

تعرفه ثبت نام در دوره تعمیرات برد الکترونیک لوازم خانگی

شهریه دوره عمومی : 3,800,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 6,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

تعرفه ثبت نام در دوره تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی

شهریه دوره عمومی : 5,200,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 8,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

>    آموزش تعمیرات انواع یخچال ها

>  آموزش تعمیرات انواع لباسشویی های تسمه ای و دایرکت درایو

>   آموزش تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی ها

 آموزش تعمیرات انواع ماکروفر و ماکروویوها

آموزش تعمیرات انواع سرخ کن و غذاساز

 

 آموزش تعمیرات انواع چرخ گوشت و چای ساز

آموزش تعمیرات انواع جاروبرقی و بخارشو

آموزش تعمیرات انواع آبمیوه گیری ها

>  آموزش شارژ گاز و جوشکاری لوله مسی و لوله موئی

 آموزش نقشه خوانی برق لوازم خانگی

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی یکی از دوره های پرتقاضا در آموزشگاه پویا الکترونیک است. شغل تعمیرات لوازم خانگی یکی از شغل های رایج و پردرآمد بازار کار است. افراد زیادی در این شغل فعالیت می کنند و به امرار معاش می پردازند. میزان درآمد نیز در این شغل قابل قبول و رضایت بخش است و به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه پویا الکترونیک شرکت کنند و مهارت های لازم را برای ورود به این شغل بدست آورند.

    آموزشگاه پویا الکترونیک یکی از آموزشگاه های برتر کشور در زمینه آموزش های فنی حرفه ای می باشد. در این آموزشگاه انواع حرفه ها از جمله تاسیسات، برق، تعمیرات و ابزار دقیق آموزش داده می شوند. از جمله این دوره ها می توان به دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی اشاره کرد.

    آموزشگاه پویا الکترونیک با فراهم کردن کارگاه های آموزشی پیشرفته و بهره گیری از اساتید معتبر تهران توانسته فضای آموزشی پویا و فعالی را فراهم کند. کارآموزان در این کارگاه ها پس از آشنایی اولیه با مطالب تئوری، دست به آچار می شوند و مهارت هایی را که فرا گرفته اند تمرین می کنند.

    همچنین کارآموزان پس از دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، پشتیبانی نامحدود پس از دوره خواهند داشت و می توانند در صورت مواجهه با هر مشکلی در بازار کار از اساتید دوره راهنمایی و مشاوره بگیرند. به علاوه، برای کارآموزان شهرستانی هماهنگی و راهنمایی های لازم برای اسکان در خوابگاه انجام خواهد گرفت.

    شغل تعمیرات لوازم خانگی

    شغل تعمیرات لوازم خانگی یکی از شغل های رایج در بین رشته های فنی حرفه ای است. افرادی که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارند، روزانه سفارشات زیادی را دریافت می کنند. این افراد قادرند انواع لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماکروفر، جاروبرقی و … را عیب یابی و تعمیر کنند. این افراد کاملا در حرفه خود آموزش دیده اند و تمام مهارت ها را با تسلط عالی انجام می دهند. برای فردی که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می کند همیشه پروژه هایی برای انجام وجود دارد.

     

    آموزش تعمیر لوازم خانگی

     

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی

    دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه پویا الکترونیک یکی از دوره های محبوب می باشد که به طور مرتب در این آموزشگاه برگزار می شود. کارآموزانی که در این دوره شرکت می کنند، به صورت عملی و دست به آچار، مهارت ها را فرا می گیرند و برای بازار کار آماده می شوند.

    در این کارگاه انواع یخچال از جمله یخچال ساید، یخچال دوقلو، ماشین لباسشویی گیربکسی و دایرکت درایو، ماشین ظرفشویی، ماکروفر و انواع خرده ریز مانند جاروبرقی، اتو، غذاساز، آبمیوه گیری و چرخ گوشت موجود است و کارآموزان، عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات و ایرادات این لوازم برقی را زیر نظر اساتید مجرب دوره تمرین می کنند. اساتید دوره با سال ها تجربه در بازار کار و فن بیان عالی و تسلط به روش های تدریس مدرن، قادرند تجربه خود را به کارآموزان منقل کنند و در کمترین زمان، پیشرفته ترین مطالب را به کارآموزان آموزش دهند.

     

    ابزار لازم برای تعمیرات لوازم خانگی

     

    ابزار لازم برای تعمیرات لوازم خانگی

    تعمیرات لوازم خانگی مانند هر شغل فنی حرفه ای دیگر، نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی دارد. این ابزار و تجهیزات باید با کیفیت خوب خریداری شوند، زیرا تا همیشه عصای دست شما برای انجام انواع تعمیرات می باشند. اگر کیفیت ابزار شما خوب باشد، انجام تعمیرات نیز برای شما در زمان کوتاه تر و کیفیت بیشتری انجام می شود. مهمترین ابزاری که در تعمیرات لوازم خانگی احتیاج دارید، در زیر لیست شده است:

    • دستکش کار
    • هویه و سیم لحیم
    • عینک محافظ
    • مولتی متر
    • لباس محافظ
    • دریل شارژی
    • ست پیچ گوشتی
    • ست انواع آچار
    • کیف ابزار

    یک تعمیرکار لوازم خانگی باید این ابزار را همیشه همراه خود داشته باشد و نحوه کار با آنها را بداند. کارآموزان در کارگاه عملی آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه پویا الکترونیک مهارت کار با این ابزار را زیر نظر اساتید به طور کامل می آموزند.

    مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی

    برخی از افرادی که به دنبال مهاجرت با ویزای کاری می باشند، این هدف را از طریق شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنند. برای دریافت ویزای کاری و مهاجرت، باید مدرک قابل ترجمه سازمان فنی و حرفه ای داشته باشید. این مدرک قابل ترجمه و بین المللی است و می توانید بوسیله این مدرک و تکمیل مدارک مورد نیاز دیگر مهاجرت کنید. اما تنها راه دریافت این مدرک به این صورت است که باید از طریق آموزشگاه پویا الکترونیک که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای مشغول به کار است برای شرکت در آزمون متمرکز به این سازمان معرفی شوید.

    در واقع شما بعد از شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوزام خانگی در آموزشگاه پویا الکترونیک، در صورتی که با تمرکز بالا در دوره شرکت کنید و مهارت ها را به خوبی فرا بگیرید، توسط اساتید خود تایید می شوید و سپس از طریق آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوید. در صورتی که در آزمون متمرکز سازمان فنی و حرفه ای قبول شوید، می توانید مدرک بین المللی این سازمان را دریافت کنید. 

    چگونه می توان وارد بازار کار لوازم خانگی شد؟

    ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی باید طبق مراحلی خاص صورت بگیرد. اولین و مهمترین مرحله برای ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی آموزش است. اگر شما مهارت ها را طبق اصول فرا بگیرید می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید و پس از مدت کمی کار، تجربه لازم را نیز بدست آورید. اگر مرحله آموزش به خوبی انجام شود بیش از نیمی از راه شما برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار ماهر طی شده است. بنابراین سعی کنید در این مرحله در آموزشگاه هایی ثبت نام کنید که با کارگاه های مجهز و اساتید برتر بتوانند به شما در این مسیر کمک کنند.

    در مرحله بعدی باید به تهیه ابزار و تجهیزات کار خود بپردازید و سپس وارد بازار کار شوید. برای ورود به بازار کار یا باید در شرکت های خدماتی استخدام شوید و یا باید به طور مستقل کار کنید. همچنین می توانید با ثبت نام در اپلیکیشن های آنلاین کاریابی مانند آچاره و استادکار، سفارشات تعمیرات لوازم خانگی را به صورت خصوصی دریافت کنید.

     

    چگونه می توان وارد بازار کار لوازم خانگی شد؟

     

    بازار کار و درآمد رشته تعمیرات لوازم خانگی

    لوازم خانگی در منازل ما تنوع گسترده ای دارند. امروزه در هر خانه ای می توان تنوع بالایی از بیش از 10 یا 15 نوع مختلف لوازم خانگی را یافت. این لوازم به صورت مرتب استفاده می شوند و بعد از مدتی به دلیل فرسودگی یا استفاده نادرست خراب می شوند. تعمیر برخی از این لوازم خانگی فوری و ضروری نیست اما برخی دیگر مانند یخچال و فریزر باید فورا تعمیر شوند، زیرا در غیر این صورت مواد غذایی داخل آنها فاسد می شود. لذا مراجعه به تعمیرکاران لوازم خانگی بابت تعمیرات بالاست و بازار کار تعمیرات لوزام خانگی کاملا فعال است. به دلیل همین بازار کار فعال، درآمد فعالان شغل تعمیر لوازم خانگی قابل قبول و رضایت بخش است.

    مهاجرت با مدرک تعمیرات لوازم خانگی

    کشورهای پیشرفته با افزایش سن جامعه و بازنشست شدن نیروی کار خود با کمبود نیروی کار مواجه شده اند. از طرفی، صنعت این کشورها توسعه زیادی داشته و نیاز به نیروی کار آنها نسبت به چند دهه بیش چند برابر شده است. این کشورها نیاز به نیروی کار خود را از کشورهای در حال توسعه تامین می کنند. یکی از این کشورها ایران است. سالانه افراد زیادی از کشور ما برای مهاجرت اقدام می کنند.

    برای مهاجرت باید مدرک بین المللی فنی حرفه ای داشته باشید. برای اخذ مدرک فنی حرفه ای باید حتما از طریق آموزشگاه پویا الکترونیک که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت دارد به سازمان معرفی شوید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی در این راستا با شماره های درج شده در بالای همین صفحه تماس بگیرید.

    مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه پویا الکترونیک

    شرکت در دوره های فنی حرفه ای آموزشگاه فنی پویان دارای مزایای ویژه ای است. همین مزایا است که باعث شده کارآموزان زیادی هر ساله به این آموزشگاه مراجعه کنند و پس از دوره نیز به دلیل رضایت از شرایط آموزشگاه ما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند. بسیاری از افرادی که برای ثبت نام در دوره ها به ما معرفی می کنند دارای معرف می باشند. از جمله مزایای شرکت در دوره های آموزشگاه پویا الکترونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • آموزش عملی ویژه بازار کار
    • اساتید برتر تهران
    • کارگاه پیشرفته و مجهز
    • پشتیبانی پس از دوره
    • ساعات منعطف برگزاری کلاس
    • آموزش صفر تا صد مهارت ها
    • مجوز از سازمان فنی حرفه ای کل کشور
    • مدرک معتبر فنی حرفه ای

    آموزشگاه پویا الکترونیک دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت کاملا تخصصی برگزار می کند. این دوره تلفیقی از دوره های زیر است:

    • آموزش تعمیرات یخچال و فریزر
    • آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی
    • آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی
    • آموزش تعمیرات ماکروفر
    • آموزش تعمیرات خرده ریز (جارو برقی، اتو، آبمیوه گیری، چرخ گوشت و …)

    برای شرکت در دوره جامع آموزش تعمیرات لوازم خانگی با شماره های درج شده در بالای همین صفحه تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.