آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

هزینه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 3.100.000 تومان

شهریه دوره خصوصی: 7,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

آموزش تعمیرات فتوکپی

آموزش تعمیرات فکس

آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش تعمیرات اسکنر

آموزش عیب یابی انواع دستگاهای اداری

آموزش دستگاه های چند کاره

آموزش عیب یابی دستگاه کپی

آموزش تعمیر پرینتر جوهرافشان

آموزش تعمیر پرینترهای لیزری

آموزش شارژ انواع کارتریج ها

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    چرا لازم است که دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری گذرانده شود؟

    افرادی که در بخش فنی ادارات مشغول به فعالیت می‌باشند، لازم است که دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری را بگذرانند. ماشین‌های اداری از قبیل فکس، فتوکپی، اسکنر و پرینتر از جمله تجهیزاتی هستند که در بیشتر مراکز و اداره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، احتمال بروز خرابی در این تجهیزات زیاد است. به همین دلیل، نیاز به افراد متخصصی که بتوانند این مشکلات را عیب یابی و برطرف کنند همواره احساس می‌شود.

    به همین منظور، آموزشگاه پویا الکترونیک با در اختیار داشتن مدرسین با تجربه و امکانات کارگاهی پیشرفته نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری برای علاقمندان و کارآموزان گرامی اقدام کرده است. علاقمندان به این رشته با ثبت نام در آموزشگاه پویا الکترونیک علاوه بر بهره‌مندی از حضور اساتید با تجربه و توانمند از مزایایی همچون تجهیزات مدرن و پیشرفته، هزینه منطقی و عادلانه و استفاده از تجهیزات به صورت عملی بهره‌مند خواهند شد. این دوره در قالب کلاس‌های حضوری در تهران برگزار می‌شود.

    در واقع، هدف از برگزاری این دوره توسعه مهارت‌های مرتبط با تعمیرات ماشین اداری و آشنایی با اجزای مختلف ماشین‌های اداری می‌باشد. در این دوره، کارآموز قادر خواهد بود تا به صورت عملی توانایی و قابلیت‌های مورد نیاز را برای این رشته کسب کرده و ارتقاء دهد.

    در این قسمت قصد داریم به اهمیت و نقش گذراندن دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری در آینده و زندگی کارآموزان علاقمند به این رشته بپردازیم. با گذراندن این دوره تخصصی، کارآموز به راحتی می‌تواند به عنوان یک تعمیرکار ماشین‌های اداری وارد بازار کار شده و کسب درآمد کند. بعد از گذراندن این دوره کارآموز علاوه بر اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای، مدرک خود آموزشگاه را دریافت خواهد کرد. مدرک فنی و حرفه یکی از مدارک قابل قبول در سراسر دنیا است. با در دست داشتن این مدرک، کارآموز به راحتی می‌تواند در بازار کار داخل و خارج از کشور مشغول به کار شود.

    از دیگر مزایای در دست داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توان به اخذ پروانه کسب برای راه‌اندازی کسب و کار در حوزه تعمیرات ماشین‌های اداری اشاره کرد.

    در این دوره، از صفر تا صد تعمیرات ماشین‌های اداری به صورت عملی آموزش داده می‌شود. این دوره بر اساس آخرین سرفصل‌های آموزشی تدریس و اجرا می‌شود. کارآموز با گذراندن این دوره بر تمامی موضوعات مربوط به تعمیرات ماشین‌های اداری مسلط خواهد شد.

    برای شرکت در دوره تعمیرات ماشین‌های اداری، مدرک تحصیلی خاصی مورد نیاز نیست. افرادی که از توانایی، تجربه و استعداد کافی در این زمینه برخوردارند واجد شرایط شرکت و ثبت نام در این دوره می‌باشند. مسلماً، داشتن انگیزه و علاقه کافی به این رشته کلید اصلی کسب موفقیت‌های بعدی و درآمدزایی در آینده محسوب می‌شود.

     

    آموزش برق ساختمان

     

    چگونه می‌توان به یک تعمیرکار ماهر تبدیل شد؟

    برای این که به یک تعمیرکار حرفه‌ای تبدیل شوید، باید پشتکار داشته باشید. تعمیرکاری ماشین‌های اداری یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود. امروزه، در تمامی ادارات و سازمان‌ها، از ماشین‌های اداری از جمله پرینتر، فکس، اسکنر و دستگاه فتوکپی استفاده می‌شود. بنابراین حضور یک تعمیرکار که در زمینه ماشین‌های اداری دارای تخصص و مهارت است در هر سازمانی احساس می‌شود.

    برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز است تا دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری به چند روش گذرانده شود. یکی از این روش‌ها این است که فرد تحت نظر یک استاد مهارت و تجربه کسب کند. اگرچه این روش اقتصادی و مقرون به صرفه به نظر می‌رسد، اما مشکلاتی را با خود همراه دارد. نداشتن پایه و مبنای علمی در آموزش، عدم بهره‌مندی از یک برنامه آموزشی منسجم و در نهایت عدم دریافت مدرک معتبر از جمله مشکلاتی است که این روش با خود به همراه دارد.

    یکی دیگر از روش‌هایی که از شما یک تعمیرکار ماهر و حرفه‌ای می‌سازد، شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری است که در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود. این دوره توسط اساتید توانمند و به صورت حضوری در آموزشگاه پویا الکترونیک برگزار می‌شود.

    برای انتخاب آموزشگاه تعمیرات ماشین‌های اداری چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد؟

    هدف اصلی از برگزاری دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری توانمند‌سازی کارآموزان در زمینه تعمیرات ماشین‌های اداری از جمله دستگاه فتوکپی، اسکنر، فکس و پرینتر می‌باشد.

    در صورتی که قصد شرکت در دوره‌های تعمیرات ماشین‌های اداری را دارید، باید نکات و جزئیات لازم را مورد توجه قرار دهید. از جمله این نکات ضروری می‌توان به استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، بهره‌مندی از حضور اساتید با تجربه، سرفصل‌های به روز و مطابق با نیاز بازار و کیفیت دوره‌های عملی اشاره کرد.

    سابقه کار آموزشگاه، محل تدریس و نوع مدرک از دیگر مواردی است که نباید حین انتخاب یک آموزشگاه نادیده گرفته شود. قبل از شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری در مورد ویژگی‌های این رشته، بازار کار و اهمیت آن در دنیا اطلاعات کافی را جمع‌آوری کنید..

    هزینه نکته مهم دیگری است که نباید در این شرایط نادیده گرفته شود. مسلم است که تصمیم‌گیری نهایی شما برای انتخاب یک آموزشگاه نباید صرفاً براساس هزینه صورت پذیرد. گاهی برگزاری یک دوره با قیمت پایین نه تنها هیچ سودی برای شما ندارد، بلکه باعث هدر رفتن زمان، انرژی و هزینه شما خواهد شد. زیرا کیفیت دوره آن قدر ضعیف و بی‌ارزش است که که حتی با اخذ مدرک نیز قادر به وارد شدن به بازار کار نخواهید بود.

    بهتر است دوره تعمیرات ماشین‌های اداری به صورت حضوری برگزار شود. از آن جایی که این دوره پروژه محور و عملی می‌باشد، مسلماً برگزاری دوره‌های آنلاین و غیر حضوری اثر بخشی چندانی نخواهد داشت.

    قبل از ثبت نام در مورد آموزشگاه مورد نظر خود به خوبی و با دقت پرس و جو کنید تا بعد از گذراندن یک دوره جامع و کامل و اخذ مدرکی معتبر بتوانید در بازار کار به درآمد مطلوبی دست یابید.

    مزایای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری کدامند؟

    در طول دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری، از صفر تا صد این رشته و همچنین نکات ضروری برای ورود به بازار کار آموزش داده می‌شود. با شرکت در دوره تعمیرات ماشین‌های اداری علاوه بر این که با انواع مختلف ماشین‌های ادرای آشنا می‌شوید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را عیب‌یابی و تعمیر کنید. در این دوره‌ها، این فرصت برای کارآموز فراهم می‌شود تا آموخته‌های خود را به صورت عملی نیز پیاده‌سازی کنید.

    با گذراندن این دوره تخصصی در یک آموزشگاه معتبر و اخذ یک مدرک شناخته شده بدون دردسر وارد بازار کار خواهید شد. در این دوره، عیب‌یابی و تعمیرات انواع ماشین‌های اداری به صورت عملی توسط اساتید با تجربه و توانمند آموزش داده می‌شود.

    از دیگر مزایای ثبت نام در این دوره این است که با در دست داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانید از وام خود اشتغالی برای راه‌اندازی کسب و کار خود بهره‌مند شوید. در صورتی که قصد مهاجرت هم داشته باشید، به راحتی می‌توانید مدرک خود را ترجمه کرده و به عنوان یک سند معتبر برای اخذ اقامت ارائه دهید.

     

    بازار کار و درآمد تعمیرکاری ماشین‌های اداری چگونه است؟

     

    بازار کار و درآمد تعمیرکاری ماشین‌های اداری چگونه است؟

    همانطور که می‌دانید، خرابی یک قطعه به ظاهر کوچک نیز می‌تواند باعث آسیب دیدن کل دستگاه گردد. همه سازمان‌ها و ادارات به حضور یک تعمیرکار حرفه‌ای در زمینه تعمیرات ماشین‌های اداری نیاز دارند تا بتواند دستگاه را به راحتی عیب‌یابی و تعمیر کند.

    کارآموزان بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری در یک آموزشگاه معتبر و با سابقه و اخذ مدرک می‌توانند به عنوان یک تعمیرکار حرفه‌ای در ادارات و سازمان‌ها استخدام شود. همچنین این کارآموزان می‌توانند برای خود کسب و کار مستقلی راه‌اندازی کنند و به درآمد مطلوب و خوبی دست یابند. درآمد یک تعمیرکار حرفه‌ای در زمینه تعمیرات ماشین‌های اداری بسیار مناسب و مطلوب است. بازار کار رشته تعمیرات ماشین‌های اداری نیز بسیار پر رونق و گسترده است.

    رشته تعمیرکاری ماشین‌های اداری مناسب کدام شخصیت‌ها می‌باشد؟

    افرادی که به رشته تعمیرکاری ماشین‌های اداری علاقمند هستند، باید بتوانند از تجربه و دانش خود به طور همزمان استفاده کنند. این افراد باید به عیب‌یابی و تعمیرات ماشین‌های اداری کاملاً مسلط باشند. تعمیرکاران حرفه‌ای باید از اطلاعات فنی بسیار خوبی نیز برخوردار باشند. یک تعمیرکار حرفه‌ای که در زمینه تعمیر ماشین‌های اداری فعالیت می‌کند باید تمام سعی و تلاش خود را در ارائه بهترین سرویس دهی به مشتریان به کار گیرد.

    از ویژگی‌های اصلی تعمیرکاران ماشین‌های اداری می‌توان به برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان اشاره کرد. افرادی که به این شغل علاقمند هستند باید ساختار و انواع مختلف ماشین‌های اداری را کاملاً بشناسند. این گونه افراد قادر هستند تا زمان را به خوبی برنامه‌ریزی و مدیریت کنند. انجام کار‌های روزمره باعث می‌شود که تعمیرکاران احساس خستگی و کسالت کنند. زیرا همواره به دنبال فرصت‌ها و کار‌های چالش برانگیز هستند. و یکی دیگر از ویژگی‌های یک تعمیرکار حرفه‌ای که در زمینه تعمیر ماشین‌های اداری فعالیت می‌کند اعتماد به نفس و رعایت قوانین و مقررات مورد نیاز برای این رشته می‌باشد.

    از دیگر ویژگی‌های یک تعمیرکار حرفه‌ای این است که اطلاعات و دانش خود را در زمینه تعمیرات و انواع مختلف ماشین‌های اداری به روز نگه دارد.

    اگر فکر می‌کنید که این خصوصیات در شما هم وجود دارد، مطمئن باشید که با گذراندن دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری در یک آموزشگاه معتبر به یک تعمیرکار و متخصص حرفه‌ای تبدیل شده و از این راه به درآمد مطلوب و مناسبی دست خواهید یافت.