آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش سیم پیچی

هزینه ثبت نام در دوره آموزش سیم پیچی الکتروموتورهای تکفاز و سه فاز

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 5.000.000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 8,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

هزینه ثبت نام در دوره آموزش سیم پیچی آرمیچر و بالشتک ها

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 7.000,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 10,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

آموزش سیم پیچی انواع آرمیچرها

آموزش سیم پیچی موتور جاروبرقی

آموزش سیم پیچی موتور ماشین لباسشویی

آموزش سیم پیچی بالابر شیشه خودروها

آموزش عایق کاری

آموزش محاسبه تعداد دور سیم ها

آموزش محاسبه قطر سیم ها

آموزش نحوه جا زدن کلاف داخل شیار استاتور

آموزش کلاف گیری با بوبین پیچ

آموزش انواع سربندی ها در انواع موتورها

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    در حال حاضر با پیشرفت فناوری و ارتقاء روز به روز آن سیم پیچی، یکی از مهمترین ویژگی های الکترونیکی به شمار می رود، آموزش سیم پیچی به علاقه مندان  این رشته کمک خواهد کرد تا بتوانند با استفاده از این تکنولوژی انواع مدارهای الکترونیکی را به راحتی تولید و یا حتی تعمیر کنند.

    آموزش سیم پیچی، یکی از آموزش های بسیار جذاب و پرکاربرد است که نیاز به قدرت و مهارت بالا و همچنین ظرافت خاصی دارد که با فراگیری این مهارت توسط افراد خبره می توان به آنچه می خواهید برسید.

    در آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی، باید گفت: موتورهای الکتریکی دارای المان های تک فاز و سه فاز هستند که هر کدام به طور مجزا مورد بررسی قرار می گیرند که ابتدا به صورت عملی و سپس به روش تئوری مورد آموزش و توجه کارآموزان قرار می گیرد.

    اما بیشتر سیم پیچی موتورهای سه فاز در مراکز صنعتی انجام می شود در صورتی که موتورهای تک فاز از مزایا و ویژگی های خاصی برخوردار هستند از آنها در اماکن مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

    البته سیم پیچی ها به دو صورت، نواری یا طبقه طبقه مورد استفاده قرار می گیرند که از نوع دیسکی می باشند.

    در بر خی از موتورهایی که قابلیت سیم پیچی دارند از توان قدرتی پایین و در برخی دیگر از موتورها از توان قدرتی بالا استفاده می کنند که در نوع پایین تر از نوع کوچک و گرد و در نوع بالاتر از شمش های مسی با سطحی مربعی یا نواری استفاده می شود.

    عمدتا قلب هر وسیله خانگی مانند: انواع یخچال، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پلوپز و غیره موتور آن می باشد که در صورت نیاز به تعمیر می توان موتور آن را سیم پیچی و مورد استفاده قرار داد. 

     شایان ذکر است جنس سیم های به کار رفته در انواع محصولات خانگی برقی از جنس آلومینیوم بوده که بسته به توان و نوع موتور کاربرد آن متفاوت می باشد.

     

    پیچیدن سیم های الکترونیکی به آسانی پس از کسب آموزش سیم پیچی

     

    پیچیدن سیم های الکترونیکی به آسانی پس از کسب آموزش سیم پیچی

    همانطور که گفته شد سیم پیچی، از شاخه های پایه و اصلی در حوزه الکترونیک به شمار می‌رود که کارآموزان پس از کسب مهارت می توانند به آسانی و درستی نصب و تعمیرات برق فعالیت داشته باشد. کارآموزان با یادگیری سیم پیچی می‌توانند پس از قطع کردن جریان الکتریکی و به کمک ابزارهای مناسب سیم را پیچیده و در نهایت با یک بند کابل یا چسب برق آن را بسته و به جریان بیندازند کارآموزان رشته سیم پیچی باید دقت کنند که سیم را به درستی بپیچانند و از کنار هم قرار دادن و فشردن آن اجتناب نمایند.

     همچنین باید به تعادل بین تنش و نیز انعطاف پیچ ها توجه خاص و ویژه ای داشته باشند تا سیم های الکترونیکی به درستی عمل کند. البته نمی‌توان از فاکتور صبر و حوصله در این زمینه چشم پوشید چرا که به دلیل حساس بودن نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی است.

     خوب است بدانید که با آموزش سیم پیچی کارآموزان این رشته می توانند به تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی و صنعتی بپردازند که هرکدام سختی و مهارت خاص خود را می طلبد و هر چه با تمرین و تکرار بیشتر انجام شود بر تخصص و مهارت آن ها نیز افزوده می گردد.

    آنچه که مطالعه کردید گزیده ای از توانایی های یک کارآموز رشته سیم پیچی بوده که امروزه به دلیل تنوع و پیشرفت شرایط زندگی افراد نیازمند دانشی به روز و پیشرفته می باشد.

    هر آنچه که باید در مورد رشته سیم پیچی و نیاز به آموزش آن بدانید

    قبل از پرداختن به این مبحث بهتر است که بدانید همه ما به نحوی با تعمیرات لوازم برقی به ویژه نوع خانگی و صنعتی آن در طول زندگی روزمره خود احتیاج داریم بنابراین در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با این رشته و کاربردهای متنوع آن آشنا سازیم تا به شما کمک کند با اطمینان و بدون نگرانی به آموزش سیم پیچی بپردازید.

    ابتدا توصیه می‌شود که قبل از شروع به آموزش در مورد این رشته اطلاعات کافی کسب نمائید و با ابزارآلات انواع سیم و سیم پیچی آشنا شوید که برای این امر بهره‌مندی از منابع آنلاین همچون سایت پویا الکترونیک می‌تواند به شما کمک شایانی نماید.

     خوب است با مطالعه مطلب ضمن کسب اطلاعات بیشتر به صورت تخصصی آشنا شوید تا بتواند در آینده ای نه چندان دور، هنگامی که به حرفه سیم پیچی مشغول بودید از آن نهایت استفاده را ببرید.

    شایان ذکر است که یک کارآموز سیم پیچی، باید با انواع و اقسام سیم آشنا شود چرا که انتخاب نوع سیم برای انجام کار تعمیرات بسیار مهم است، حتما از مشاوره های فنی و تخصصی در این زمینه بهره کافی را ببرید تا نمونه کار با کیفیت ارائه نمایید.

     

    ابزارهای مهم سیم پیچی

     

    ابزارهای مهم سیم پیچی

    • پایه لحیم
    • کاتر سیم
    • دستگاه های اندازه گیری و غیره که هر کدام از این وسایل نقش مهمی در سیم پیچی موتور برخوردار می باشند.

    بنابراین کارآموزان دوره سیم پیچی، با انواع ابزار آلات تخصصی که به آن ها اشاره شد  سر و کار دارند که با استفاده از آن ها می توانند کار را سریع تر و با کیفیت بالاتری انجام دهند.

    نحوه فراگیری آموزش سیم پیچی

    حال که تقریباً با سیم پیچی آشنا شدید، بهتر است از روش‌های آموزش و فراگیری مختلف استفاده نمایید تا به مهارت کافی در این زمینه برسید به عنوان مثال آموزش های آنلاین پویا الکترونیک کمک می‌‌ کند تا با روش های بهتر و تخصصی‌تر در کوتاه ترین زمان ممکن آشنا شده و با اطمینان بیشتر به تعمیرات انواع لوازم برقی و خانگی بپردازید.

    لازم به ذکر است که تمام این دوره به صورت تخصصی توسط اساتید با تجربه انجام می‌شود که قطعاً حضور در کلاس های این آموزشگاه سبب خواهد شد تا کارآموزان به صورت عملی با ریزترین نکات آشنا شوند و با انجام کار به صورت عملی بتوانند تسلط بیشتری بیابند.

     البته نمی‌توان شیوه های آموزش آنلاین آن را که در با کیفیت ترین ویدئوها ارائه شده است را نادیده گرفت چرا که گاهی عدم امکان حضور کارآموزان سبب می‌شود تا آنها نتوانند به این دانش تخصصی دست یابند و معمولاً از شیوه های قدیمی و منسوخ شده استفاده می کنند.

    بنابراین برای تعمیر موتورهای الکتریکی باید فن سیم پیچی را یاد گرفت و به این فن مسلط بود تا بتوان جنس سیم، قطر و نیز عایق آن را تعیین کرد. لذا با آموزش های اصولی و مهارت های خاص فنی می توان در این راه گام برداشت.

     لازم به ذکر است که بگوییم این دوره برای کسانی که می خواهند از آموزش به روز و پیشرفته بهره‌مند شوند، مفید بوده تا بتوانند به خوبی کار خود را در سطح بالا ارتقاء دهند.

    البته کارآموزان با توجه به مهارت های فنی و آموزش دیده خود به دو روش عملی و تئوری، از طریق این مراکز مهم می توانند به کار خود سرعت بخشند و با ظرافت و دقت بالا در این حوزه کاری مشغول شوند.

    همچنین این کار تخصصی و فنی از کارهای بسیار پرکاربرد است که نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد که امروزه به عنوان شغلی فنی و حرفه ای می تواند از درآمد و کسب بالا برخوردار باشد.

     

     سخن آخر

    همان طور که بیان شد،  سیم پیچی، یکی از مهمترین فعالیت هایی که در زندگی روزمره با آن سر و کار داریم و با فراگیری آموزش آن می‌توانید علاوه بر رفع نیاز خود از آن کسب درآمد نماید که رسیدن به این اهداف در گرو بهره مندی از سایت پویا الکترونیک و نیز دانش و تخصص اساتید زبده و با تجربه آن می باشد که جزء سایت های تخصصی و بروز در این زمینه نیز به شمار می رود.

    بنابراین این مجموعه بزرگ می تواند با استفاده از تخصص استادان زبردست و ماهر و همچنین بهره مندی از دانش و تجربیات این متخصصین با استفاده از ابزارآلات مهم و مدرن در این راستا به شما کمک بزرگی نمایند تا بتوانید در این حوزه کاری به شغلی که می خواهید دست یابید.

    همکاران و مشاوران ما در این زمینه اقدامات لازم راجهت آموزش سیم پیچی، انجام می دهند تا بتوانید جهت بهره گیری و بهره مندی از این شغل بسیار پرسود و پردرآمد آینده ای مطمئن را برای خود بسازید.

    البته حضور در دوره های آموزشی و مقدماتی و همچنین پیشرفته نیز از طریق سایت پویا الکترونیک به روش غیر حضوری و نیز به روش حضوری در مراکز آموزشی در تهران برگزار می شود که شما کارآموزان عزیز می توانید با حضور خود در این آموزشگاه در دوره های آموزشی شرکت کنید و با تمام وجود مهارت ها و توانایی های خود را به کار گیرید تا با دقت و سرعت بیشتری بتوانید در این حیطه شغلی مشغول به کار شوید.

    ضمناً پس از اتمام دوره های آموزشی، کارآموزان می توانند صاحب دریافت مدرک معتبر از این آموزشگاه شوند و با مهارت هایی که در طی این دوره های آموزشی فرا گرفته اند شغلی مناسب با درآمد بالا برای خود انتخاب نمایند.

    پس با کمی جستجو در این مقاله به همراه سایت پویا الکترونیک می توانید دسترسی کامل به آموزش سیم پیچی در موارد خاص برقی از جمله لوازم خانگی پیدا کنید.