آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

هزینه ثبت نام در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی [مکانیکی]

شهریه دوره عمومی : 2,500,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 4,000,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

هزینه ثبت نام در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی [تعمیرات برد]

شهریه دوره عمومی : 700,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 1,200,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

آموزش جوشکاری لوله مسی

آموزش شارژ گاز انواع کولر گازی

آموزش نصب انواع کولرگازی

آموزش تعمیرات انواع کولرگازی

آموزش وکیوم کردن اتصالات کولر گازی

آموزش طریقه باز و بسته کردن کندانسور

آموزش نصب پایه کولر گازی

آموزش عیب یابی قطعات کولر گازی

آموزش نحوه پر کردن و تخلیه نمودن گاز کولر گازی

آموزش کار با ابزار های مربوط به نصب و تعمیرات کولر گازی

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    از زمانی که کولرهای گازی وارد بازار شده اند زمان زیادی نگذشته است، اما در همین زمان کم کولرهای آبی به طور قابل توجهی جای خود را به کولرهای گازی داده اند. امروزه کولرهای گازی را می توان در ادارات، سازمان ها و خیلی از منازل مسکونی یافت.

    کولرهای گازی به دلایل مختلفی به کولرهای آبی ترجیح داده می شوند. یکی از این دلایل این است که این کولرها قابل کنترل از راه دور می باشند و آپشن های خیلی بیشتری را برای کنترل میزان باد و دمای محیط در مقایسه با کولرهای آبی در اختیار شما قرار می دهند. از طرفی پنل داخلی این کولرهای گازی جنبه تزیینی نیز دارند و نمای زیبایی را در خانه ایجاد می کند که مورد پسند بسیاری از خانم های خانه دار است.

    کولرهای گازی هم حالت سرمایشی و هم حالت گرمایشی دارند و در تابستان و زمستان قابل استفاده هستند. البته این مدل های کولر گازی قیمت بالاتری دارند و عمدتا از کولرهای گازی صرفا سرمایشی استفاده می شود. کولرهای گازی هر ساله نیاز به سرویس دارند و در صورت نیاز باید شارژ گاز کولر گازی برای آنها انجام شود.

    انجام تعمیرات کولر گازی و سرویس آن نیاز به آموزش و تجربه دارد. آموزشگاه پویا الکترونیک دوره آموزش تعمیرات کولر گازی را در کارگاه مجهز و زیر نظر مجرب ترین اساتید تهران برگزار می کند. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد رشته آموزش تعمیرات کولر گازی در اختیار شما قرار می دهیم. اگر به این رشته علاقه مند هستید یا و قصد دارید این رشته را به عنوان شغل آینده خود انتخاب کنید حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

     

    تعمیرکار یا سرویسکار کولر گازی کیست؟

     

    تعمیرکار یا سرویسکار کولر گازی کیست؟

    کولرهای گازی پس از مدتی کار به دلیل فرسودگی، استفاده ناصحیح یا عدم سرویس به موقع دچار ایراد می شوند. مشکلات کولر گازی موارد مختلفی می باشند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • کثیف شدن فیلتر هوای کولر گازی
    • کاهش سرمایش کولر گازی
    • یکسره کار کردن کولر گازی
    • پرتاب شدن دوده سیاه از کولر گازی
    • عملکرد ضعیف فن کندانسور کولر گازی
    • خرابی برد الکتریکی کولر گازی
    • آبریزی بیش از حد از کولر گازی
    • روشن نشدن کولر گازی
    • وجود برفک روی لوله های یونیت خارجی
    • صدای غیر معمول یا لرزش کولر گازی 
    • انتشار بوی بد از کولر گازی
    • روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی
    • از کار افتادن فن پنل داخلی کولر گازی

    یک تعمیرکار کولر گازی فردی است که بتواند انواع این مشکلات رایج را عیب یابی کند و در صورت وجود مشکل آن را برطرف کند. عیب یابی کولرهای گازی یک کار کاملا تخصصی است که نیاز به آموزش دارد. آموزشگاه پویا الکترونیک دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی را در کارگاهی کاملا پیشرفته برگزار می کند. در این کارگاه کارآموزان عیب یابی و تعمیر انواع کولر گازی را زیر نظر برترین اساتید تهران آموزش می بینند و برای ورود به بازار کار آماده می شوند.

    آموزش تعمیر کولر گازی

    کولرهای گازی از قطعات الکترونیکی و مکانیکی مختلفی تشکیل شده اند. این قطعات در هماهنگی با یکدیگر کار می کنند تا به هدف نهایی خود که تنظیم دمای محیط است برسند. اگر هر قطعه دچار مشکل شود عملکرد کلی کولر گازی با مشکل مواجه می شود. کولرهای گازی دارای دو یونیت خارجی و داخلی می باشند. یک تعمیرکار باید قادر باشد ایراد انواع این قطعات را تشخیص دهد و قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض کند. مهمترین قطعات کولرهای گازی عبارتند از:

    • اجزای مکانیکی کولرگازی

    • لوله مویی یا اکسپشن
    • اوپراتور یا خنک کننده
    • گاز مبرد یا گاز خنک
    • کمپرسور یا موتور کولرگازی
    • کندانسور یا تقطیر کننده

     

    اجزای الکترونیکی کولرگازی نیز شامل موارد زیر است

     

    اجزای الکترونیکی کولرگازی نیز شامل موارد زیر است

    • فیوز حرارتی اتوماتیک یا اورلود
    • الکتروموتور فن همراه با پروانه کولرگازی
    • سنسورهای کولرگازی
    • برد الکتریکی کولرگازی
    • تابلو برق
    • خازن

    کارآموزان در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه پویا الکترونیک با تمام این قطعات آشنا می شوند و نحوه عملکرد آنها را یاد می گیرند و همچنین ارتباط بین مشکلات کولر گازی و هر کدام از این قطعات را درک می کنند. بنابراین هنگامی که کولر گازی خراب می شود، این تعمیرکاران می دانند نوع خرابی کولر گازی با کدام قطعات در ارتباط است. سپس این تعمیرکاران با تعمیر یا تعویض این قطعات مشکل را به صورت کامل برطرف می کنند.

    بازار کار تعمیر کولر گازی

    کولرهای گازی به طور گسترده در ادارات، سازمان ها و منازل استفاده می شوند. از دستگاه ها هر ساله نیاز به تعویض برخی قطعات مصرفی، شارژ گاز کولر گازی و به طور کلی تعمیرات دارند. بازار کار تعمیرات این کولرهای گازی بسیار گسترده است و اگر به تعمرات کولر گازی مسلط باشید سفارشات تعمیر و سرویس زیادی را دریافت می کنید. بازار کار تعمیرات کولر گازی هنوز نیاز به متخصصان آموزش دیده و تکنسین های با تجربه دارد که بتوانند به صورت اصولی کولرهای گازی را نصب کرده و خدمات مربوط به تعمیر و سرویس آنها را به انجام برسانند. بازار کار تعمیر کولر گازی برای فردی که تجربه و دانش کافی داشته باشد کاملا رضایت بخش است.

    آینده شغلی تعمیرات کولر گازی

    آینده شغلی یک رشته به پیشرفت های تکنولوژیکی در آن رشته وابسته است. کولرهای گازی از زمان ورود به بازار توسعه زیادی داشته اند و تکنولوژی های آنها هر روزه پیشرفته تر و پیچیده تر شده است. با پیشرفت تکنولوژی این قطعات، تعمیرکاران می بایست دانش و تجربه خود را با این پیشرفت تکنولوژی همگام کنند. به طور حتم این پیشرفت ها باعث اختراع و تعبیه قطعات و بخش های جدیدی در کولرهای گازی می شود. یک تعمیرکار باید عیب یابی و تعمیر این قطعات را نیز به مهارت های خود اضافه کند.

    اگر یک تعمیرکار همیشه دانش و مهارت خود را بروز کند خواهد توانست به راحتی در این کار باقی بماند و به درآمدهای بالاتر دست پیدا کند. کارآموزان در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه پویا الکترونیک تعمیر انواع کولرهای گازی را فرا می گیرند.

    سرمایه لازم برای ورود به بازار تعمیر کولر گازی

    برای یادگیری هر تخصصی باید هزینه کرد. هر تخصصی با تجربه و تلاش به دست می آید و انتقال تجربه هیچگاه رایگان نیست. شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه پویا الکترونیک نیز هزینه دارد اما این هزینه ارزش پرداخت دارد. میزان هزینه ای که برای این دوره می پردازید در برابر مهارت هایی که فرا می گیرید ناچیز است. با شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی خواهید توانست به راحتی وارد بازار کار شوید و به کسب درآمد بپردازید.

    میزان درآمد از شغل تعمیرات کولر گازی

    درآمد شغل تعمیرات کولر گازی به دو عامل وابسته است. یکی میزان تخصصی بودن این شغل است که مستقیما با میزان دستمزدها در ارتباط است و دیگری وضعیت بازار کار این شغل است. بازار کار شغل تعمیرات کولر گازی بازار کار فعالی است و روزانه افراد زیادی برای تعمیر یا سرویس کولر گازی خود به افراد تعمیرکار و مراکز خدماتی مراجعه می کنند. از طرفی این شغل کاملا تخصصی است و دستمزدهای آن کاملا قابل قبول است. بنابراین می توان گفت میزان درآمد یک تعمیرکار کولر گازی عدد رضایت بخشی است. این درآمد می تواند با افزایش تجربه و مهارت شخص نیز افزایش پیدا کند.

    دریافت جواز کسب تعمیرات کولر گازی

    برای جواز کسب باید مدرک معتبر فنی حرفه ای داشته باشید. این مدرک را می توانید از طریق شرکت در آزمون متمرکز سازمان فنی و حرفه ای بدست آورید. برای شرکت در این آزمون باید از طرف آموزشگاه پویا الکترونیک که مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای دارد به این سازمان معرفی شوید. اگر با انگیزه و انرژی کافی در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی شرکت کنید و مهارت ها را به صورت کاملا فرا بگیرید از جانب اساتید دوره تایید شده و به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوید. با قبولی در آزمون فنی حرفه ای مدرک معتبر دریافت می کنید و به وسیله آن می توانید پروانه کسب اخذ کنید.

    مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیر کولر گازی آموزشگاه پویا الکترونیک

    آموزشگاه پویا الکترونیک یکی بزرگترین و مجهزین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران است که دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی را برگزار می کند. در این دوره کارآموزان تمام مطالب آموزشی را صفر تا صد و به زبان ساده آموزش می بینند. خیلی از کارآموزانی که در دوره های آموزشی آموزشگاه پویا الکترونیک شرکت می کنند از جانب کارآموزان قبلی معرفی شده اند و این میزان رضایت این کارآموزان از دوره های آموزشی ما را نشان می دهد. از جمله مزایای شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه پویا الکترونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • آموزش عملی و صفر تا صد
    • آموزش پیشرفته ترین مطالب به زبان ساده
    • مدرک معتبر فنی حرفه ای
    • کارگاره پیشرفته و مجهز
    • اساتید برگزیده تهران در تدریس رشته تعمیر کولر گازی
    • پشتیبانی مادام العمر و نامحدود پس از دوره

    چرا باید در آموزشگاه پویا الکترونیک شرکت کنم؟

    آموزشگاه پویا الکترونیک یکی از بزرگترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران می باشد که در زمینه آموزش های فنی حرفه ای فعالیت دارد. آموزشگاه پویا الکترونیک یکی از قدیمی ترین آموزشگاها در تهران می باشد و اساتید این دوره سال هاست در بازار کار مشغول به کار هستند و می توانند تجربیات خود را به راحتی به کارآموزان منتقل کنند. یکی از رشته های فعال این آموزشگاه رشته آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی است. برای شرکت در دوره های پویا الکترونیک فقط کافی است با شماره های درج شده در بالای این صفحه تماس بگیرید.