آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش نصب و تعمیرات پکیج

شهریه دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج [ تعمیرات مکانیکی ]

شهریه دوره عمومی : 2,400,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 3,500,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

شهریه دوره نصب و تعمیرات پکیج [ تعمیرات برد ]

شهریه دوره عمومی : 1,500,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 2,500,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

> آموزش رسوب زدایی پکیج

> آموزش تعمیرات مبدل حرارتی انواع پکیج

> آموزش طریقه باز و بسته کردن پکیج

> آموزش استانداردهای مربوط به نصب پکیج

> آموزش تعمیر و عیب یابی جرقه زن پکیج دیواری

> آموزش رسوب زدایی پکیج

> آموزش تعمیرات مبدل حرارتی انواع پکیج

> آموزش طریقه باز و بسته کردن پکیج

> آموزش استانداردهای مربوط به نصب پکیج

> آموزش تعمیر و عیب یابی جرقه زن پکیج دیواری

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید . ( اعداد را به انگلیسی وارد کنید )


    پل ارتباطی ما و شما

    در سال های قدیم صرفا از آبگرمکن برای گرم کردن آب منازل استفاده می شد. آبگرمکن ها فقط آب مصرفی را گرم می کردند و آب مورد نیاز برای شوفاژ از طریق موتورخانه مرکزی گرم می شد. موتورخانه ها مشکلات و دردسرهای خود را داشتند. از طرفی برای استفاده از موتورخانه ها به یک اتاقک اضافی در زیر زمین یا پارکینگ ساختمان نیاز بود. از طرفی این موتورخانه هر سال نیاز به سرویس جداگانه دارند. موتورخانه ها بین تمام واحدها مشترک هستند و با خراب شدن موتورخانه تمام واحدها سیستم گرمایشی خود را از دست می دهند.

    پکیج های دیواری این مشکل را تا حد زیادی حل کرده اند. هر پکیج خود یک یونیت جداگانه است که نه تنها گرمای آب مصرفی، بلکه گرمای آب شوفاژها را نیز تامین می کند و در واقع خود مانند یک موتورخانه عمل می کند. پکیج های دیواری کار گرمایشی خانه ها را به شدت آسان کرده اند و با حجمی به اندازه حجم یک آبگرمکن دیواری، کار موتورخانه را نیز انجام می دهند. از طرفی هر واحد پکیج مخصوص به خود را دارد و با خراب شدن یک دستگاه پکیج، واحدهای دیگر از سیستم گرمایشی محروم نمی شوند.

    با ورود پکیج های دیواری به بازار مردم به شدت برای استفاده از این سیستم ها به جای موتورخانه های پرخرج  و جاگیر در ساختمان ها تمایل نشان دادند. امروزه می توان گفت در ساختمان های نوساز به طور کامل از پکیج های دیواری به جای آبگرمکن استفاده می شود و فروش این پکیج ها بسیار زیاد است. در این شرایط که در اکثر منازل، ادارات و سازمان ها از پکیج های دیواری استفاده می شود، بازار کار تعمیرات پکیج نیز گسترش زیادی یافته است. تعمیرکاران پکیج های دیواری روزانه سفارشات متعددی را دریافت می کنند و درآمد خوبی دارند.

    برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار یا سرویسکار پکیج دیواری، باید به شکل اصولی آموزش ببینید. آموزش ها باید کاملا عملی و مطابق با نیازهای بازار کار باشد. تعمیرات پکیج دیواری یک شغل کاملا تخصصی است که نیاز به مهارت آموزش دارد. آموزشگاه پویا الکترونیک دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری را در کارگاه های کاملا مجهز و زیر نظر اساتید مجرب برگزار می کند و در پایان، کارآموزان می توانند مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنند. با این مدرک علاوه بر دریافت جواز کسب می توان برای مهاجرت کاری نیز اقدام کرد. برای شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه پویا الکترونیک با شماره های درج شده در بالای این صفحه تماس بگیرید.

     

    آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

     

    آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

    آموزشگاه پویا الکترونیک دوره فوق تخصصی آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری را در کارگاه کاملا پیشرفته و با تجهیزات بروز و مورد نیاز بازار کار برگزار می کند. سرفصل های آموزشی در این آموزشگاه دقیقا طبق چالش هایی که کارآموزان در بازار کار با آنها مواجه می شوند طراحی شده است. روش آموزش به شکلی است که آموزش تئوری و عملی با یکدیگر ترکیب شده اند و دانش و تجربه ای که به کارآموزان منتقل می شود توسط آنها در کلاس به صورت عملی تمرین می شود. در این کارگاه کارآموزان خود دست به آچار می شوند و انواع مهارت های مربوط به نصب و تعمیرات پکیج دیواری را با نظارت استاد دوره تمرین می کنند. بعد از دوره نیز اگر در بازار کار کارآموزان با مشکلی مواجه شوند می توانند با اساتید دوره در تماس باشند و از آنها راهنمایی و مشاوره بگیرند.

    نصب و تعمیرات پکیج دیواری چگونه شغلی است؟

    شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری یک شغل کاملا تخصصی است. کارآموزانی که در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه پویا الکترونیک شرکت می کنند به طور حرفه ای با این شغل آشنا می شوند و تجربیات زیادی را در طول دوره کسب می کنند. نصب و تعمیرات کولر گازی یک شغل همیشگی است. این شغل مانند برخی مشاغل دیگر فصلی نمی باشد و فردی که در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری مشغول است در تمام فصول سال سفارشات مختلفی را دریافت می کند.

    یک تعمیرکار پکیج دیواری فردی است که با تمام قطعات پکیج های دیواری آشناست و نحوه عملکرد آنها را می داند. در ضمن این فرد ارتباط بین خرابی های پکیج دیواری و قطعات معیوب را می داند. یعنی با ایجاد هر مشکلی در عملکرد پکیج دیواری می داند این خرابی به چه قطعه یا قطعاتی مرتبط است و ابتدا به سراغ تست و عیب یابی این قطعات می رود. این تعمیرکاران قادرند پس از عیب یابی قطعات معیوب را به دقت عیب یابی و تعمیر کنند.

    شرایط شغلی و آینده کاری تعمیرات پکیج دیواری

    شرایط شغلی یک شغل را باید در بازار کار آن جستجو کرد و آینده کاری یک شغل نیز وابسته به پیشرفت های تکنولوژی در دستگاه مورد نظر سنجید. از طرفی بازار تعمیرات نیز به بازار فروش وابسته است. تمام این موارد به هم وابسته هستند.

    در واقع اگر طراحی و ساخت پکیج های دیواری توسعه یابد، همانطور که تا به الان اینطور بوده است، بازار فروش و به طبع آن بازار نصب و تعمیرات پکیج نیز همیشه حرکتی رو به جلو خواهد داشت و آنگاه اگر یک تعمیرکار فقط بتواند همیشه دانش و مهارت های خود را به روز نگه دارد می تواند با تخصص خود در بازار کار حضور داشته باشد و این یعنی امنیت شغلی.

    در سال های گذشته تکنولوژی ساخت پکیج های دیواری کاملا توسعه یافته و راندمان آن ها با پکیج های اولیه ای که وارد بازار شدند قابل مقایسه نیست. این عامل باعث شده برخی قطعات الکترونیکی و مکانیکی این پکیج ها نیز تغییراتی را داشته باشند. یک تعمیرکار پکیج در صورتی که خود را با این تغییرات همگام کند همیشه در بازار کار باقی می ماند و آینده شغلی قابل قبولی خواهد داشت.

    مراحل ورود به بازار کار نصب و تعمیرات پکیج دیواری

    برای ورود به هر بازار کاری باید از راه درست آن وارد شوید. بهترین و کوتاه ترین راه برای ورود به بازار کار تعمیرات پکیج و کسب درآمد، آموزش است. شما باید در ابتدای کار تمام مهارت ها و دانش مورد نیاز را آموزش ببینید. اگر به درستی این مهارت ها را آموزش ببینید می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

    در بازار کار نیز در ابتدا به کمی تجربه نیاز دارید که این تجربه نیز در مدت کوتاهی دست یافتنی است، زیرا شما پایه و اساس کار را یاد گرفته اید. با شرکت در دوره جامع آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه پویا الکترونیک با این شغل به صورت کامل آشنا می شوید و می توانید پس از دوره به راحتی وارد بازار کار شوید.

    در مرحله بعدی باید ابزار و تجهیزات لازم برای کار خود را تهیه کنید. این ابزار و تجهیزات باید کیفیت خوبی داشته باشند زیرا عصای دست شما هستند و همیشه با آنها سر و کار دارید. در مرحله آخر نیز باید وارد بازار کار شوید. برای ورود به بازار کار می توانید از راه های مختلفی عمل کنید. اول اینکه می توانید با اخذ مدرک فنی و حرفه ای معتبر پس از دوره، جواز کسب دریافت کنید و یک مغازه اجاره کنید و به طور مستقل شروع به کار کنید. راه دیگر این است که در اپلیکیشن های کاریابی مانند استادکار یا آچاره ثبت نام کنید و سفارشات خصوصی دریافت کنید. به علاوه می توانید با مدرک خود در شرکت های خدماتی استخدام شوید و به کسب درآمد بپردازد.

     

    مراحل ورود به بازار کار نصب و تعمیرات پکیج دیواری

     

    مزایای شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه پویا الکترونیک

    شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه پویا الکترونیک دارای مزایای بی شماری است. به همین دلیل نیز اکثر کارآموزانی که در این دوره شرکت می کنند برای شرکت در دوره های دیگر مرتبط آن مانند آموزش لوله کشی ساختمان و یا آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی به این آموزشگاه مراجعه می کنند.

    از جمله مزایای شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه پویا الکترونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • اساتید کاملا با تجربه و مشغول به فعالیت در بازار کار
    • آموزش صفر تا صد پیشرفته ترین مطالب به زبان ساده
    • آموزش کاملا عملی و اصولی مطابق بازار کار
    • مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور
    • پشتیبانی نامحدود و مادام العمر پس از دوره
    • کارگاه آموزشی کاملا پیشرفته و مجهز
    • ساعات منعطف برگزاری کلاس ها برای افراد شاغل

    کارآموزان با شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه پویا الکترونیک با جو واقعی بازار کار آشنا می شوند و پس از دوره مستقیما وارد این بازار کار می شوند.

    بهترین آموزشگاه نصب و تعمیرات پکیج دیواری

    آموزشگاه پویا الکترونیک یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های تهران در زمینه آموزش های فنی حرفه ای است. این آموزشگاه با ایجاد کارگاه هایی با فضای مثبت آموزشی و تجهیزات کامل، تمام مهارت ها را به زبان ساده و شیرین به کارآموزان آموزش می دهد. روش و نحوه آموزش در این کارگاه ها عمدتا عملی است و مهارت ها با تمرین و تکرار حاصل می شوند. برای شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه پویا الکترونیک با شماره های درج شده در بالای صفحه تماس بگیرید تا همکاران ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند.