آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

افزایش صدای گوشی سامسونگ

دسته بندی مقالات

تهران، میدان انقلاب، نرسیده به خیابان والعصر،روبه روی ترمینال کاوه، بن بست یار احمدی، پلاک 2​

pouyaelectronic.edu@gmail.com

09960722001

هر روز هفته

افزایش صدای گوشی سامسونگ

بسیاری از اوقات در هنگام استفاده از تلفن همراه مشکلاتی مانند صدای کم موبایل و یا کم‌بودن صدای فیلم در گوشی موبایل و یا هر مشکل دیگری در نوع و کیفیت صدا در اندروید و این موارد پیش می‌آید. مشکلات برطرف می‌شوند در قسمت تنظیمات و سخت‌افزار تلفن همراه حل خواهد شد. تنظیمات افزایش صدای گوشی سامسونگ چگونه است؟ این برند کره ای که کاربران زیادی دارد همواره سعی می کند در هر زمینه ای بهترین باشد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. اگر شما هم در این مورد کنجکاو هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

تلفن‌های همراه مجهز به یک بلندگوی کوچک برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری هستند. اگرچه برای بلندگوی با این ابعاد نمی‌توان انتظار صدای عالی را داشت، اما کیفیت و حجم صدای تولید شده توسط این اسپیکرها بسیار متفاوت است. با وجود نقاط قوت فراوان برند سامسونگ از جمله کیفیت بالای صفحه‌نمایش و استفاده آسان، همیشه اسپیکرهایی با آن وجود دارند که از کیفیت متوسطی درگوشی‌های خود استفاده کرده است.

 

دوره های آموزشی دارای تخفیف ویژه: آموزش سیم پیچیآموزش تعمیرات موبایل

 

صدای گوشی سامسونگ را افزایش دهید

گاهی اوقات اسپیکر گوشی فرسوده می‌شود و یا دچار مشکل سخت‌افزاری می‌شود و این موضوع روی کیفیت صدای خروجی تأثیر منفی می‌گذارد. در برخی موارد مشکل کاملاً نرم‌افزاری است. دلایل نرم‌افزاری کاهش کیفیت اسپیکر گوشی در زیر آمده است:

  • اتصال گوشی به اسپلیتر خارجی از طریق بلوتوث
  • برنامه‌های کنترل صدا در پس‌زمینه تلفن باز هستند
  • حالت فعال مزاحم نشوید به این معنی است که لطفاً مزاحم نشوید
  • حالت مزاحم نشوید فعال است.

در ادامه مقاله به بررسی دلایل و راهکارهای مرتبط برای افزایش صدای گوشی سامسونگ می‌پردازیم.

 

افزایش صدای گوشی سامسونگ از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

 

افزایش صدای گوشی سامسونگ از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

برای افزایش حجم گوشی سامسونگ چند راهکار کوثر را معرفی و توضیحات مربوطه را ارائه می‌کنیم. با ما بمان.

  • حالت مزاحم نشوید را غیرفعال کنید

مشکل افزایش صدای گوشی سامسونگ می‌تواند به دلیل فعال‌شدن حالت Do not disturb باشد. فعال‌سازی این گزینه علاوه بر تبدیل زنگ گوشی به حالت بی‌صدا، صدای هدفون و اسپیکر را نیز قطع می‌کند. برای غیرفعال‌کردن این گزینه کافی است از طریق تنظیمات گوشی گزینه صدا و لرزش را انتخاب کنید. فعال کنید اگر حالت مزاحم نشوید در این صفحه فعال است، آن را غیرفعال کنید.

  • بلوتوث را خاموش کنید

وقتی یک‌بار این کار را انجام دهید، از دفعه بعد که بلوتوث دستگاه مربوطه و گوشی شما روشن می‌شود، این ارتباط به‌صورت خودکار برقرار می‌شود.

اگر به این نکته توجه نکنید، ممکن است فکر کنید که اسپیکر گوشی شما مشکل دارد؛ بنابراین برای بررسی اسپیکر خود مطمئن شوید که بلوتوث گوشی شما خاموش است. برای خاموش‌کردن بلوتوث گوشی کافی است نوار تنظیمات بالای صفحه را پایین بکشید و روی نماد بلوتوث ضربه بزنید تا چراغ آن خاموش شود.

 

افزایش صدای گوشی سامسونگ از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

 

تنظیمات صدای گوشی سامسونگ

همان‌طور که می‌دانید ساده‌ترین و راحت‌ترین راه برای افزایش یا کاهش صدا استفاده از کلیدهای فیزیکی تعبیه شده در کنار دستگاه است. البته زمانی که در حالت مکالمه هستید می‌توانید با کمک این دکمه‌ها صدای میکروفون را کم یا زیاد کنید و در نتیجه صدای مکالمه گوشی سامسونگ را افزایش دهید. همچنین می‌توانید صدا را از پنل نوتیفیکیشن گوشی و در قسمت تنظیمات صدا یا اگر در حال تماشای فیلم هستید بسته به نرم‌افزاری که استفاده می‌کنید با بالا و پایین‌بردن انگشت یا حرکت افقی آن‌ها صدا را کم‌وزیاد کنید. می‌توانید صدای خروجی را کنترل کنید.

صدا را از تنظیمات صدای گوشی سامسونگ افزایش دهید

مانند تمامی دستگاه‌های اندرویدی، افزایش صدای گوشی سامسونگ از طریق تنظیمات امکان‌پذیر است. در این قسمت می‌توانید میزان صدای انتخاب شده برای رسانه‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و… را مشاهده کنید و با انتخاب آنها، هر کدام را به‌صورت جداگانه تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از این قسمت برای افزایش صدای گوشی سامسونگ خود استفاده کنید.

بهبود کیفیت صدای گوشی اندروید

دراین‌بین روش‌های مختلفی برای استفاده بهتر از صدا و افزایش صدا وجود دارد. یکی از راه‌های افزایش صدا که از تنظیمات گوشی موبایل می‌توان انجام داد برنامه‌های افزایش صدای گوشی سامسونگ و بررسی اسپیکر و قطعات خارجی البته بهترین و راحت‌ترین راه‌ رفتن به تنظیمات و افزایش صدای اندروید است.

در ابتدا می‌توان از ۲ روش برای افزایش صدا از طریق تنظیمات در اندروید استفاده کرد.

  • از طریق تنظیمات صدا را افزایش دهید

تنظیمات را وارد کنید.

در مرحله بعد روی گزینه Volume کلیک کنید تا به تنظیمات صدا بروید.

سپس در قسمت ایجاد شده میزان صدا در هر دسته مشخص شده و با انتخاب صدای موردنظر می‌توان آن را تا کرد و به‌این‌ترتیب مشکل کمی صدا به راحتی حل می‌شود.

در قسمت دیگر به روش دوم افزایش صدا در گوشی سامسونگ می‌پردازیم که به‌وسیله آن کاربران به صدای دلخواه خود دست خواهند یافت.

  • راه دیگری برای افزایش صدا

در این مرحله باید به قسمت تنظیمات مراجعه کنید. گاهی اوقات مسدودشدن خروجی صدا دلیل صدای کم است.

– ابتدا دکمه ولوم را فشار دهید که معمولاً در کنار موبایل طراحی می‌شود، البته طراحی آن هنگام نمایش روی صفحه در موبایل‌های مختلف متفاوت است.

– با فشردن آن جزئیات بیشتر یا بیشتری از صدا نمایان می‌شود.

البته دراین‌بین می‌توانید تمامی صداهای موردنظر را دریافت کرده و تنظیمات جهت افزایش صدای گوشی سامسونگ را به‌دلخواه تنظیم کنید و با انجام این روش مشکل صدا کمی حل می‌شود.

– و با این روش می‌توان به صدای دلخواه و نتیجه مطلوب رسید و هر نوع صدایی را افزایش داد.

  • کاربردهای تقویت صدا

در روش‌های قبلی از تنظیمات تلفن همراه استفاده می‌کردیم؛ اما در این روش دیگری را موردبحث و استفاده قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از آنها را توضیح دهیم. به‌این‌ترتیب از اپلیکیشن‌هایی استفاده خواهیم کرد که استفاده از آنها سخت نیست و باعث رضایت کاربر می‌شود. گوشی‌های موبایل برای پخش صدای فایل‌های صوتی و تصویری مجهز به یک اسپیکر کوچک هستند.

اجرای تست شنوایی برای بهبود کیفیت صدای سامسونگ

تست شنوایی من از حس شنوایی شما کمک می‌گیرد تا ذائقه شما را بسنجد. برای امتحان این گزینه، پس از اتصال هندزفری، مراحل زیر را دنبال کنید:

روی تست شنوایی من و سپس شروع ضربه بزنید.

تلفن شما چند بار بوق می‌زند. باید با انتخاب گزینه Yes در هر مرحله مشخص کنید که آیا این صدا را شنیده‌اید یا خیر.

پس از پایان آزمون، گزینه Profile Name را انتخاب کرده و یک نام فرضی برای خود تایپ کنید.

سپس بر روی گزینه ترجیحی گوش برای تماس‌ها ضربه بزنید و مشخص کنید که کدام یک را ترجیح می‌دهید به تماس پاسخ دهید.

در نهایت اگر گزینه Preview را انتخاب کنید می‌توانید صدای تنظیم شده را با صدای اصلی مقایسه کنید و تفاوت آنها را بشنوید.

اگر دوست دارید، برای ذخیره تنظیمات، روی ذخیره ضربه بزنید.

اکنون در پنجره Adapt Sound تنظیمات با نامی که وارد کرده‌اید اضافه می‌شود.

البته نباید فراموش کرد که افزایش صدای گوشی سامسونگ گاهی باعث کاهش کیفیت محتوای فیلم، موسیقی و… می‌شود که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Super Volume Booster یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه است که دارای Spectrum است که جلوه‌های بصری را نمایش می‌دهد و همچنین دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند ایجاد تغییرات و افزایش صدا از بلندگو و افزایش صدا در هنگام پخش موسیقی و پخش است.
  • VOLUME BOOSTER GOODEV این برنامه به کاربر این اجازه را می‌دهد که صدا را بیش از حد و خارج از محدوده پخش کند و درصورتی‌که کاربر چنین صدای بلندی را بخواهد می‌تواند با استفاده از این اپلیکیشن و از محتوای فیلم، موسیقی، به نتیجه دلخواه برسد. بازی‌ها و از هر برنامه دیگری لذت ببرید. البته کار با این برنامه بسیار راحت و آسان است و همه به راحتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
  • اکولایزر را می‌توان به‌عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین برنامه‌ها در افکت‌های صوتی اندروید و بهبود آن تعریف کرد و با این اپلیکیشن کاربر می‌تواند تغییرات لازم را انجام دهد. استفاده از این برنامه نیز مانند دو برنامه قبلی آسان است.

 

اجرای تست شنوایی برای بهبود کیفیت صدای سامسونگ

 

البته لازم به ذکر است که در مورد این برنامه‌ها تمامی مسئولیت بر عهده کاربر می‌باشد. زیرا با نصب آنها فشار زیادی به موبایل وارد می‌شود و چنین مشکلاتی در حجم کم و کیفیت پایین رخ‌داده است و با این روش‌های ذکر شده و روش‌های دیگر قابل‌حل است. اگر شما کاربران عزیز چنین تجربه‌ای را می‌شناسید و دارید آن را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

استفاده از Adapt Sound

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های سامسونگ، این مورد است. در واقع شما می‌توانید صدا را مطابق با شرایط و میزان شنوایی خودتنظیم کنید و صدایی که در نهایت به گوش شما می‌رسد، صدایی که به‌صورت انحصاری برای گوش شما ساخته‌وپرداخته شده است.

کد افزایش حجم گوشی سامسونگ

همان‌طور که احتمالاً بسیاری از شما می‌دانید، کدهای مخفی زیادی برای گوشی‌های سامسونگ وجود دارد که هر کدام می‌توانند در زمینه‌های مختلف مؤثر باشند و حتی به شما در تست قسمت‌های مختلف گوشی کمک کنند. برای این کار کافی است کد دستوری برای افزایش صدای گوشی سامسونگ را شماره‌گیری کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

سخن پایانی

تجربه شنیداری برای هر فردی متفاوت است. صدایی که فکر می‌کنید بهترین کیفیت و وضوح است ممکن است برای دوست شما چندان خوشایند نباشد. خوشبختانه شما می‌توانید با استفاده از ۶ ترفند بسیار ساده که در آموزش های آموزشگاه پویا الکترونیک نیز به آن اشاره کردیم افزایش صدای گوشی سامسونگ و کیفیت آن را مطابق باسلیقه شخصی خود ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *