آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

تلفن تماس آموزشگاه

09960722001

 

 

آموزشگاه پویا

الکترونیک

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران

آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی

شهریه دوره عمومی : 4,800,000 تومان

شهریه دوره خصوصی : 7,500,000 تومان

تخفیف دوره به مدت محدود

همین حالا ثبت نام کنید.
مشاهده شهریه سایر دوره‌ها...

آموزش الکترونیک پایه

آموزش شناسایی قطعات بکاررفته در انواع بردها

آموزش نحوه تست قطعات روی برد

آموزش نقشه خوانی انواع بردها

آموزش عیب یابی انواع بردها

آموزش لحیم کاری و نحوه تعویض قطعات بردها

آموزش تعمیر بردهای لوازم خانگی

آموزش تعمیرات برد پکیج

آموزش تعمیرات بردهای اینورتردار

آموزش تعمیر برد کولرگازی

برای ثبت نام و دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید.(اعداد را به انگلیسی وارد کنید)


    پل ارتباطی ما و شما

    بردهای الکترونیکی از زمان ورود به صنعت باعث تحول در طراحی و ساخت ماشین آلات و لوازم پیشرفته الکترونیکی شده است. بردهای الکترونیکی را می توان در تمام لوازم الکترونیکی یافت. عمده لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی از بخش های برقی، الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده اند. بردهای الکترونیکی وظیفه کنترل و توزیع جریان و ولتاژ را در بخش های مختلف دستگاه به عهده دارند. در واقع ایجاد هماهنگی بین قطعات مکانیکی و رسیدن به یک هدف واحد تعریف شده به عهده برد الکترونیکی دستگاه است.

    در قدیم به جای بردهای الکترونیکی از جعبه هایی استفاده می شد که قطعات الکترونیکی در آن جای می گرفتند و این قطعات با سیم به هم متصل می شدند. اما پس از مدتی بردهای الکترونیکی وارد بازار شد و تحول عظیمی را متوجه صنایع مختلف کرد. بردهای الکترونیکی از زمان اختراعشان تا کنونه توسعه و پیشرفت های زیادی داشته اند و امروزه بردهای الکترونیکی کاملا پیشرفته ای برای اهداف مختلف تولید می شود.

     

     

    یک تعمیرکار بردهای الکترونیکی قادر است انواع بردهای الکترونیکی را عیب یابی و تعمیر کند. خرابی لوازم الکترونیکی می تواند مربوط به قطعات مکانیکی و یا برد باشد. اگر مشکل مربوط به برد باشد باید کار را به یک متخصص تعمیرات برد سپرد. تعمیرکاران بردهای الکترونیکی قادرند انواع مشکلات بردهای الکترونیکی را تشخیص دهند و در جهت تعمیر و یا تعویض این قطعات اقدام کنند. بردهای الکترونیکی کاربردهای گسترده ای دارند و به همین دلیل تعمیرکاران در این شغل سفارشات روزانه متعددی را برای تعمیر این بردها دریافت می کنند و تقریبا همگی از شرایط کاری و درآمدی خود راضی هستند.

    علاقه مندان به یادگیری مهارت تعمیرات برد باید مسیر تبدیل شدن به یک متخصص را به درستی طی کنند. اولین قدم در این مسیر آموزش است. آموزش ها باید کاملا اصولی و عمدتا عملی باشند تا کارآموزان در مدت کم بتوانند با اصول اولیه و مهارت های ضروری کار آشنا شوند و برای ورود به بازار کار کاملا آماده شوند. ما برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی به شما آموزشگاه پویا الکترونیک را پیشنهاد می دهیم.

    آموزشگاه پویا الکترونیک دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی را در کارگاه های پیشرفته و مجهز برگزار می کند. در این دوره کارآموزان در یک کارگاه پیشرفته با تنوع گسترده ای از بردهای الکترونیکی مواجه می شوند و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته ای که در دسترس آنهاست به کار و تمرین مهارت ها روی بردهای الکترونیکی می پردازند. در پایان دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی نیز یک مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای کل کشور دریافت می کنند که می توانند به وسیله آن جواز کسب دریافت کنند و یا برای مهاجرت اقدام کنند.  در ادامه به طور مفصل تری به معرفی شغل تعمیرات برد و آینده و شرایط کاری آن می پردازیم.

     

      آشنایی با برد الکترونیکی

     

    آشنایی با برد الکترونیکی

    بردهای الکترونیکی از یک، دو یا چند لایه تشکیل شده اند. بردهای الکترونیکی دارای قطعات زیادی هستند. این قطعات روی برد الکترونیکی جای می گیرند و در هماهنگی باهم به هدفی واحد که هماهنگی بین قطعات مکانیکی دستگاه است می رسند. برد الکترونیکی دارای قطعات الکترونیکی ریزی است که از آن جمله می توان به خازن، مقاومت، دیود، ترانزیستور، چیپ و … می باشد.

    گاهی اوقات این قطعات در اثر نوسانات جریان و یا دلایل دیگر دچار آسیب می شوند و عملکرد کلی برد را به هم می ریزند. بردهای الکترونیکی در رنگ های قرمز، آبی و سبز تولید می شوند. پایه های قطعات الکترونیکی در سوراخ هایی که روی برد تعبیه شده قرار می گیرند و یا با روش هایی روی آنها پرس می شوند.

    اهمیت برد الکترونیکی

    بردهای الکترونیکی را می توان در تمام وسایل و لوازم الکترونیکی و ماشین آلات صنعتی یافت. از تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا کولر گازی و پکیج و … همگی دارای بردهای الکترونیکی هستند. بردهای الکترونیکی مانند مغز دستگاه عمل می کنند و دستورات لازم را به بخش های دیگر دستگاه ارسال می کنند. بدون یک برد الکترونیکی می توان گفت اکثر دستگاه ها و ماشین آلات بی مصرف می شوند.

    تعمیرکار برد الکترونیکی کیست؟

    یک تعمیرکار برد الکترونیکی فردی است که روی تعمیر انواع بردهای الکترونیکی از جمله برد لوازم خانگی، برد پکیج، برد کولر، بردهای صنعتی، بردهای پزشکی و بردهای اینورتر دار مسلط باشد. تعمیرکاران برد قادرند انواع قطعات روی بردهای الکترونیکی را عیب یابی و تعمیر کنند. قطعات الکترونیکی قطعات ریز و حساسی هستند و اگر در اتصال پایه آنها مشکلی ایجاد شود به کلی از کار می افتند. یک تعمیرکار برد نیاز به دقت و حساسیت بالایی در کار خود دارد.

     

    تعمیرکار برد الکترونیکی کیست؟

     

    شرایط شغلی تعمیرات برد الکترونیکی

    شرایط شغلی تعمیرات برد الکترونیکی به بازار کار این رشته و میزان دستمزدها در این رشته وابسته است. اگر شرایط شغلی مناسب باشد به طور حتم می توان درآمدهای خوبی رسید. اما بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی چگونه است؟ بازار کار شغل تعمیرات برد الکترونیکی با توجه به گستردگی استفاده از بردهای الکترونیکی کاملا فعال است. بازار فعال تعمیر بردهای الکترونیکی در کنار دستمزدهای بالای این شغل که به دلیل تخصصی بودن آن می باشد باعث شده به طور کلی درآمد این شغل رضایت بخش باشد.

    سرمایه لازم و مراحل ورود به بازار کار تعمیر برد الکترونیکی

    تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی از شغل های شناخته شده و آینده دار در بازار کار حرفه های فنی حرفه ای است. برای ورود به این بازار کار باید مهارت های لازم را به خوبی فرا بگیرید. فراگیری این مهارت ها نیازمند شرکت در دوره های آموزشی حرفه ای و پیشرفته است. یکی از این دوره ها دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در آموزشگاه پویا الکترونیک است. آموزشگاه پویا الکترونیک با برگزاری دوره های پیشرفته و جامع آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی شما را برای بازار کار آماده می کند. شرکت در یک دوره حرفه ای و ویژه بازار کار هزینه دارد. البته هزینه این دوره در برابر مهارت هایی که می آموزید و فرصت های شغلی که در پیش روی شما قرار می گیرد ناچیز است.

    برای ورود به بازار کار اولین قدم آموزش است و اتفاقا شما فقط در همین مرحله احتیاج به پرداخت هزینه دارید و در مراحل بعدی از این مهارت هایی که بدست آورده اید برای کسب درآمد بهره می برید. پس از دوره آموزشی نیاز به تهیه ابزار و تجهیزات کار خود دارید. مرحله آخر مرحله ورود به بازار کار است.

    برای ورود به بازار کار می توانید از روش های مختلفی عمل کنید. اگر هزینه لازم برای اجاره یک مغازه را دارید می توانید با اجاره یک مغازه یه صورت مستقل به مراجعه کنندگان خدمات ارائه دهید. در صورتی که سرمایه اولیه برای اجاره یک مغازه را ندارید می توانید در شرکت های خدماتی مشغول به کار شوید. همچنین می توانید با ثبت نام در اپلیکیشن های کاریابی آنلاین مانند استادکار و آچاره، سفارشات خصوصی و آنلاین دریافت کنید و مشغول کار شوید.

    مدرک فنی حرفه ای تعمیرات برد الکترونیکی

    برای فردی که در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی شرکت می کند، مدرک فنی حرفه ای معتبر اهمیت بالایی دارد. با داشتن مدرک فنی حرفه ای شما می توانید جواز یا پروانه کسب دریافت کنید. همچنین اگر قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارید، می توانید با استفاده از مدرک فنی حرفه ای معتبر ای کار را انجام دهید. اخذ ویزای کاری صرفا با مدرک معتبر فنی حرفه ای مقدور است. برای دریافت مدرک فنی حرفه ای باید در آزمون متمرکز سازمان فنی حرفه ای شرکت کنید.

     

    مدرک فنی حرفه ای تعمیرات برد الکترونیکی

     

    چرا باید در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در پویا الکترونیک شرکت کنیم؟

    پویا الکترونیک یکی از آموزشگاه های بزرگ و معتبر در تهران است که دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی را در کارگاه های کاملا مجهز با ابزار و تجهیزات پیشرفته برگزار می کند. همینطور اساتید این دوره ها همگی از اساتید برتر می باشند که چه در حرفه تعمیرات بردهای الکترونیکی و چه در آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی دارای سابقه بالا می باشند. در این دوره کارآموزان در گارگاه مجهز، تمام مهارت ها را با استفاده از ابزار پیشرفته تمرین می کنند و ضعف ها و ایرادات کار خود را با کمک این اساتید برطرف می کنند.

    همچنین به این دلیل که پویا الکترونیک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت دارد شما بعد از دوره از جانب سازمان فنی حرفه ای کل کشور برای شرکت در آزمون متمرکز به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوید و می توانید با قبولی در این آزمون مدرک فنی حرفه ای معتبر دریافت کنید.

    به علاوه پس از دوره از پشتیبانی نامحدود و مادام العمر سازمان فنی حرفه ای کل کشور برخوردار خواهید بود و می توانید مشکلات خود را با اساتید خود مطرح کرده و راهنمایی و مشاوره دریافت کنید. برای کارآموزانی که از شهرهای دیگر به جمع ما اضافه می شوند نیز هماهنگی برای سکونت در خوابگاه های اطراف آموزشگاه انجام می شود.                              

    بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران

    برای یافتن بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی باید معیارهای متفاوتی را در نظر بگیرید. اگر آموزشگاهی تمام این معیارهای را داشته باشد به این معنی است که آموزشگاه قابل اعتمادی است. از جمله این معیارها می توان به مدرک فنی حرفه ای معتبر، پشتیبانی پس از دوره، آموزش عملی، آموزش صفر تا صد، اساتید برتر تهران و … اشاره کرد.

    آموزشگاه پویا الکترونیک با دارا بودن تمام این معیارها یک آموزشگاه معتبر و قابل اعتماد است. برای دریافت مشاوره و راهنمایی جهت ثبت نام در دوره با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

     

    سوالات متداول دوره

    انواع بردهای لوازم خانگی ،بردهای صنعتی ،بردهای کولرگازی ،بردهای پکیج و انواع بردهای اینورتردار

    تقریبا 80% از آموزش بصورت عملی می باشد.

    بله ، بعد از پایان این دوره مدرک قابل ترجمه و بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود .